Terug naar overzicht
Dag Krista Ik kom aan huis in Zonhoven en ben op jouw dag nog vrij. Als je graag een offerte hebt, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren. Op onze facebookpagina vind je enkele voorbeelden van mijn werk. Vele groetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Dag Krista,Neem even een kijkje op www.bruidsmakeup-3000.be (Michèle Feyaerts).Ik kom met mijn retro ingerichte makeover busje aan huis over gans Belgie voor kapsels & make-up en heb een gans GlamM-team ter beschikking om te helpen met de suite. Ik geef les in Hasselt aan de Schoonheidsschool en kan je zeggen dat het helemaal niet ver rijden is (half uurtje).Veel succes met je zoektocht !Michèle
Ga eens langs bij Damher in Kortessem.Zijn zéér goed in opsteekkapsels.Op dinsdag kan je vrij in en uit.Andere dagen tijdig een afspraak maken.Ze zijn gekend voor hun goed werk!
Hallo Krista, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
Hey KristaWie heb je uiteindelijk gekozen voor je haar te doen.Ik ben nog op zoek?
Hoi, mijn haren worden gedaan door kapster Christel.Ze woont in Zonhoven in de klapstraat 64.011 81 33 73 Toen ik de eerste keer bij haar ging (ze woont heel dicht bij ons) was de klik er dadelijk.Ik was eerst geweest voor knippen en fohnen, ff polshoogte nemen :-).Toen ik haar vroeg of ze ook bruidskapsels deed was ze enorm enthousiast.Ik voel er mij heel goed op mijn gemak bij, de proef is achter de rug, was heel mooi en vlot gedaan.Ik geloof dat ze 17 of 18 euro vraagt voor op te steken.Ik vond dit echt niet duur, ik kan je haar enkel maar aanraden, een super vrouw en kapster.