TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabrina
10-8-2013
|
27-1-2013 13:50:01
Als je nu al twijfelt over je kleed dan zal dat denk ik gewoon blijven. Ofwel moet je nog eens terug gaan naar die winkel en jouw kleed en dat ander kleed na elkaar aan doen en dan een keuze maken. Het is trouwens erg dat die verkoopster je zo onder druk heeft gezet. Misschien een vriendin - mama mee nemen om te helpenkiezen? Ik weet het is heel moeilijk, zelf tijwfelde ik ook tussen 2 kleedjes en heb zo de keuze met gemak kunnen maken.
Succes.
|
|
Kim
31-5-2014
|
27-1-2013 16:07:14
Denk je dan dat het nog kan om te wisselen?want ik heb dat ander al gekocht...
|
|
Nadia
5-10-2013
|
27-1-2013 16:46:07
ik zou het alleszins proberen! een nee heb je, een ja kan je krijgen... hopelijk gaat het nog! och en wie weet, misschien als je de andere jurk past, kies je toch nog voor de jurk die je nu 'hebt'!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
27-1-2013 20:16:39
Ik zou het inderdaad eens vragen in de winkel. En ze kunnen kleedjes vaak heel erg aanpassen.vb extra decoratie, een mooi lint, bandjes wel of niet, extra tulle of rok te verbreden, decollete was lager of rechter....
|
|
Lieve
|
1-2-2013 10:05:38
Hier net dezelfde twijfel hoor. Ook een laatste model gekozen en ook omdat als het weg was, het ook weg was. Ik twijfelde tussen dat en een ander (beiden Pronovias).
Ook een voorschot betaald; dus ja, je kan nog altijd dat voorschot verliezen hè.
En het was de 1e winkel waar ik geweest ben, dus niet veel kunnen passen.
En wat de aanpassingen betreft; er kan denk ik veel, maar wat kost het dan.
Ik zit dus in hetzelfde schuitje. Ga je die andere jurk trouwens eens passen (in een andere winkel?)
|
|
Kim
31-5-2014
|
1-2-2013 10:29:39
Lieve, het is toch een vervelend gevoel hé, die twijfels. Ik ga het zeker eens vragen in de winkel waar ik nu mijn kleed gekocht heb. Ik hoop dat ik op zijn minst dat ander kleed eens mag passen. Mag het niet, dan leg ik me daar maar bij neer. Mijn voorschot was iets van een 700 euro, dat vind ik teveel om te verliezen. Het is ondertussen al bijna een half jaar geleden dat ik mijn kleed nog gezien heb. Misschien als ik het nu terugzie, dat het toch allemaal zo erg niet is En als ik soms die erge verhalen lees van andere bruidjes hier, dan denk ik dat kleed-twijfels eigenlijk een 'luxe-probleem' is. Dan kan ik het allemaal weer goed relativeren. Ik zou wel iedereen die gaat passen en nog enige twijfel heeft over zijn keuze aanraden van te blijven passen. Anders blijf je achteraf maar naar andere kleedjes kijken en begin je te twijfelen.
|
|
Milou
21-6-2014
|
16-9-2013 22:05:13
En? Wat heb je uiteindelijk gedaan nu? :)
|
|
Kim
31-5-2014
|
18-9-2013 9:07:06
@ Milou Toen ik mijn kleed na een half jaar terugzag, was het toch wel mooi. Ik heb toen wel gevraagd of het nog kon om te wisselen, dit kon niet. Wat ik ook perfect kan begrijpen, hoor. Maar toen ik me éénmaal terug in het kleed zag, kon het me niet meer zoveel schelen Al dat getwijfel voor niets.
|
|
Milou
21-6-2014
|
18-9-2013 19:04:32
Haha ik kan het me zo voorstellen! Ik heb laatst zo erg getwijfeld dat ik er echt ziek van werd. Ik durfde niet meer terug naar de winkel maar ben de jurk in een andere winkel nog eens gaan passen! Ik was ook direct weer helemaal verliefd! Bruidjes kunnen toch erg zijn he ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|