Terug naar overzicht
Beste forumleden ,
Nu gaan wij in augustus trouwen :applaus: alleen weten wij nog geen trouwvervoer voor onze mooie dag. Alles hebben wij al zowel trouwlocatie , jurk , bruidsmeiden , rozenblaadjes , taart , muziek , feestlocatie en weddingplanner. Alleen nog geen auto , aangezien mijn vriend gek is van Amerikaanse oldtimers en ik het ook wel schitterend vind zitten we nu in tweestrijd.
Wij hebben waarschijnlijk een leverancier gevonden voor onze mooiste dag , althans dat denken wij , :blush:Alleen nu beginnen we weer te twijfelen we hebben twee mooie auto's gezien (zonder reclame te maken) www.trouwautosroute66.nl wij zijn hier nog niet geweest en willen jullie ervaringen horen.
Wij twijfelen tussen de cabrio die zij daar aanbieden of de witte auto.Mijn vriend wil heel graag de cabrio alleen nu ben ik een echte regelaarster en zit te twijfelen over de dichte auto , stel dat het regent? Of dat het waait en me haar gaat door de war?
Wat zouden jullie doen? :blink:Alsjeblieft deel je ervaring en mening over dit bedrijf en over jullie keuze.Ik weet het echt niet meer..... :cry: