TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
20-10-2006 19:44:36
Hoi Sophie, wij hebben gekozen voor een coverband. We zijn al gaan luisteren, en ze zijn echt fantastisch. Binnekort organiseren ze een soort van luisteravond voor de mensen die al vastgelegd hebben. Misschien kan je ze eens contacteren of je ook mag komen luisteren?
Ze zijn met 2 zangeressen en een gitarist. Echt mooi, zo in 2 stemmig. Als je de gegevens wil kan je me altijd mailen op vandamsarah@hotmail.com
Groetjes, Sarah 15 09 2007
|
|
mioe
22-6-2007
|
22-10-2006 20:06:08
Dag Sophie,
Wij hebben gekozen voor Christophe van elmevents (www.elmevents.be ). Een heel sympathieke zanger met gitaar. Na een mini privéconcertje bij hem thuis waren we meteen verkocht! Nog veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes Mioe 22-06-2007
|
|
Marianne
|
22-10-2006 22:37:02
Dag Sophie, Wij zijn Octet in Spe, een trio uit Antwerpen. Wij zingen (zangeres, gitarist en contrabasist)live bij huwelijksvieringen en uiteraard laten wij jullie kiezen welke liedjes, het is immers JULLIE mooiste dag! Wil je graag contact opnemen, dan kan dat via mijn mail: marizang@skynet.be. Ik bezorg je vrijblijvend alle informatie die je wil. Groetjes Marianne van Octet in Spe
|
|
freddy
|
25-10-2006 9:13:32
Hi, Als videograaf heb ik al heel wat misvieringen meegemaakt. Een zanger is mij steeds bijgebleven.Deed zelfs mee aan de soundmix show. Is prijzig want doet het als hobby.Waar huw je ? Groetjes Fre4@telenet.be
|
|
MANUELA
|
18-1-2007 16:44:10
Beste Sophie,
Wij verzorgen huwelijksmissen op een stijlvolle manier :zangeres/sopraan met begeleider, zowel klassiek als het lichtere genre. Bezoek alvast mijn website www.sopraanmanuela.be . Indien je vragen hebt mail me dan gerust. Alvast een fantastische 26 mei toegewenst! Manuela Van Geenhoven
|
|
Evi
|
6-3-2007 9:20:03
Historie
Just BE bestaat uit twee pittige meiden nl. Bie en Evi.
Bieke is 27 jaar en onderwijzeres. Ze is een bezig ‘bieke’ die haar energie de vrije loop laat in voetbal en zingen! In de wieg zong zij al haar eerste noten. De muzikale kriebels bleven verder leven tijdens haar muzieklessen. Zij volgde zang, dwarsfluit, samenspel en dans. Haar eerste podiumervaring deed ze op tijdens een concert van het jongerenkoor waar ze toen in zong. Evi is 22 en consultant. Haar passie is muziek op alle vlakken. Zowel zingen, dansen en componeren nemen een groot deel van haar vrije tijd in beslag. Haar volharding en wilskracht heeft zij geërfd van haar muzikale vader. Evi bespeelt keyboard, gitaar en volgde (net zoals Bieke) professionele zang– en danslessen.
2 jaar geleden namen ze onder de naam ‘3 for you’ (Bieke, Evi en Tine), deel aan de preselecties van Eurosong met het nummer ‘You and me’. Ze behaalden in de eerste aflevering een tweede plaats bij de Radio Donna luisteraars en een waardige vijfde plaats in het eindtotaal. Door wanbeleid van hun toenmalige manager (Roland Beirnaert) is hun doorbraak echter uitgebleven. Toch hebben de meiden de hoop niet opgegeven en zijn ze blijven verder werken aan hun muziek.
Ze hebben reeds verschillende optredens achter de rug. Zo hebben zij de voorprogramma’s mogen verzorgen van Will Tura en Bart Kaël. Naast de optredens op podia, treden de meiden vaak op in trouwmissen en kerstconcerten, waar zij hedendaagse covers brengen en zelfs enkele eigen songs. De nummers worden allemaal live gezongen.
Sinds kort is de groep met z’n tweeën.
Bieke en Evi schrijven hun eigen nummers, waaronder ook “I know”, het ingezonden nummer voor Eurosong 2004. Helaas konden ze niet opboksen tegen de BV’s, alias ‘Beruchte Vlamingen’. Naast het nummer “I know” hebben ze nog een tien-tal andere eigen nummers die wachten op verdere afwerking.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|