Terug naar overzicht
Hoi Stéphanie,Nogmaals proficiat met jullie huwelijk, mooie foto's...En je had een heel mooi kleed.Veel plezier verder in jullie huwelijk.Groetjes, Krista
hele mooie foto's! jullie straalden.groetjes.
Hey Stéphanie,Mooie foto's. Het is een ladybird dat je gekozen had he, ik heb ook eentje. Mag ik eens vragen of jij last had van de pareltjes onder je arm. Wreef dit niet te hard tegen de huid. Ik heb kan niet meer terug hoor maar ik vrees dat ik uitslag zou kunnen hebben van de wrijving. groetjes Sylvia
Jullie zagen er echt prachtig uit! Heel veel geluk samen gewenst !
Ze zijn prachtig de foto's jullie straalden ook echt van geluk! x
Wat leuk van je om ons te laten genieten van jullie foto's :-)
@Sylvia: Idd een ladybird! Wat zijn ze toch mooi e Heb onder mijn rechter oksel wel een beetje last gehad (rood), maar heb dit dan kunnen verhelpen met compeed-pleister en heb er geen last meer van gehad en niemand die het gezien heeft
Mooie foto's Stefanie....Jullie zagen er prachtig uit en straaltje inmens hard. De binnelocatie voor de foto's is super mooi en die van buiten ook. Maar dat moet super koud geweest zijn denk ik. BrrrNog een super dikke proficiat!!!! En geniet er nog steeds van....
Bedankt voor de goeie tip van de compeed-pleister. Mijn vermoeden klopt dus dat ik ga uitslag hebben. Heb zo al een droog velleke!
Amaai super mooi kleed! Waar heb je het gehaald? Groetjes,Charmyps ook super mooie foto's ze!
Het zag er een heel leuke en mooie dag uit! Je ziet er geweldig knap uit! Proficiat! En ja wijtrouwen is inderdaad leuk. Ik gluur er ook nog regelmatig op. ^^ Ik zeg niet meer veel maar ik vind het nog altijd leuk om de verhalen van de andere bruidjes te lezen.
Super mooie foto's ook leuk dat alles zeo wit gesneeuwd was!Dikke proficiat
Dikke proficiat!!Het zag er inderdaad een schitterende dag uit ! Jullie straalden echt !En ja, ik was ook wel een beetje verslaafd aan dit forum en kom ook af en toe nog eens piepen :)Groetjes,Sonja261 dagen gelukkig getrouwd
@Charmy: Mijn jurk komt van bij Couture Jetti in Melsele.@iedereen!: Bedankt voor al die toffe en mooie woorden
Dank uuuuuuu!!!!!!!!!!!
hele mooie fotos .en jou dingentjes in jou haar vond ik super :) nog is proficiat
zo mooi...wij trouwen januari 2014, ik hoop ook op sneeuw...proficiat!!!!
Heel mooi ! Je straalde ! Geniet van het getrouwde leven ! xx