Terug naar overzicht
Iris, ik kan je niet helpen met prijzen maar vrienden van ons hebben met hen samen gewerkt voor zowel trouwkaarten als geboorte-aankondiging en waren heel tevreden over service en levertijd.
Bedankt Rebecca! Much appreciated :)
Wij zijn ook bij Univers geweest en zijn matig tevreden. Qua prijs kan ik niet vergelijken met anderen. Maar qua service had ik toch een paar opmerkingen. Zo is de mevrouw die je te woord staat enorm bazig. We hadden samen de tekst voor de uitnodiging doorgenomen en toen we de proefdrukken gingen nakijken, had ze de tekst veranderd. En dat was niet altijd ten goede (bijvoorbeeld gelieve en aub in dezelfde zin), terwijl zij dat wel vond. Ze had er zelfs een hele zin uitgehaald. Uiteindelijk werd dit wel terug aangepast, maar je kon zo zien dat het haar niet aanstond. De uitnodigingen zelf waren heel mooi en we zijn tevreden over de levertermijn. Maar gelukkig hadden we er teveel besteld, want hier en daar is de inkt uitgelopen, er zijn enveloppes met vlekken op... We gaan er niet mee terug omdat we er genoeg goede hebben, maar het is toch jammer. Ik denk niet dat ik hier later nog ga terugkeren.
Oei jammer Tamara! Wij zijn wel héél tevreden van hen. Ons ontwerp was onmiddellijk goed en ook de tekst heeft ze gelaten zoals het er bij ons opstond. Altijd een goed contact gehad en ook qua drukwerk geen enkele problemen ondervonden. Ook 3 andere koppels zijn daar geweest voor huwelijk en geboorte.Jammer dat het bij jullie niet zo goed afliep...
Bij ons was ook alles ok uiteindelijk.Alleen de plooitjes waren nog niet 100% op de juiste plaats. Dat heeft voor wat extra werk gezorgd bij het plooien. Maar ze waren wel heel mooi, onze kaartjes.