Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij Univers Merelbeke

27-1-2013 23:10:03
Dag bruidjes, ik had graag eens geweten of er iemand al ervaring heeft met drukkerij univers uit merelbeke? Is de prijs-kwaliteit goed? Wat betalen jullie voor jullie huwelijksuitnodigingen? tnx grtjs

Iris
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 607

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-1-2013 13:40:45

Iris, ik kan je niet helpen met prijzen maar vrienden van ons hebben met hen samen gewerkt voor zowel trouwkaarten als geboorte-aankondiging en waren heel tevreden over service en levertijd.

Iris
4-5-2013
 Meld misbruik28-1-2013 18:01:07

Bedankt Rebecca!
Much appreciated :)

Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik11-6-2013 9:00:34

Wij zijn ook bij Univers geweest en zijn matig tevreden. Qua prijs kan ik niet vergelijken met anderen. Maar qua service had ik toch een paar opmerkingen. Zo is de mevrouw die je te woord staat enorm bazig. We hadden samen de tekst voor de uitnodiging doorgenomen en toen we de proefdrukken gingen nakijken, had ze de tekst veranderd. En dat was niet altijd ten goede (bijvoorbeeld gelieve en aub in dezelfde zin), terwijl zij dat wel vond. Ze had er zelfs een hele zin uitgehaald. Uiteindelijk werd dit wel terug aangepast, maar je kon zo zien dat het haar niet aanstond. De uitnodigingen zelf waren heel mooi en we zijn tevreden over de levertermijn. Maar gelukkig hadden we er teveel besteld, want hier en daar is de inkt uitgelopen, er zijn enveloppes met vlekken op... We gaan er niet mee terug omdat we er genoeg goede hebben, maar het is toch jammer. Ik denk niet dat ik hier later nog ga terugkeren.

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik11-6-2013 20:35:17

Oei jammer Tamara! Wij zijn wel héél tevreden van hen. Ons ontwerp was onmiddellijk goed en ook de tekst heeft ze gelaten zoals het er bij ons opstond. Altijd een goed contact gehad en ook qua drukwerk geen enkele problemen ondervonden. Ook 3 andere koppels zijn daar geweest voor huwelijk en geboorte.
Jammer dat het bij jullie niet zo goed afliep...

Iris
4-5-2013
 Meld misbruik17-6-2013 17:00:10

Bij ons was ook alles ok uiteindelijk.
Alleen de plooitjes waren nog niet 100% op de juiste plaats.
Dat heeft voor wat extra werk gezorgd bij het plooien.
Maar ze waren wel heel mooi, onze kaartjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info