Terug naar overzicht
Dag Sara Ik kom aan huis in Herentals (zelf van Aarschot) en ben nog vrij op jouw dag. Mocht je interesse hebben, dan maak ik graag een offerte voor jou op. Op mijn website en FB-pagina vind je alvast wat voorbeelden van mijn werk. GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Dag Sara,Neem even een kijkje op www.bruidsmakeup-3000.be (Michèle Feyaerts). Ik kom met een retro ingericht makeover busje aan huis over gans Belgie voor kapsels & make-up en er staat een gans GlamM-team ter beschikking om mee te helpen voor de suite. Herentals ligt helemaal niet zo veraf (half uurtje rijden).Veel succes met je zoektocht !!Michèle
Hallo Sara, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel