Terug naar overzicht
Hey Stéphanie, zo verschikkelijk voor jou als ik dit hier allemaal lees.Ik zou er ook niet goed van zijn en ik begrijp wel dat dit je veel extra stress bezorgt! Maar misschien moet je eens proberen om als je tijd hebt wat "me-time" in te lassen. Een dag of een avond waarop je je eens lekker kunt laten verwennen, misschien een sauna bezoeken enz... Proberen om alles van je af te zetten en niet aan je trouw of aan ander zorgen denken.Ik weet zeker dat je je daarna veel beter zult voelen en met volle moed er terug tegenaan kan gaan. Veel sterkte
Wat vreselijk.. Ik wens je veel sterkte, en zoals cassandra ook zegt, misschien dat je echt wel een paar 'me'-momentjes nodig hebt. Het leven bestaat nu eenmaal uit ups & downs, en uiteindelijk komt alles wel weer goed.. Het is normaal dat je je zo'n zorgen maakt om anderen, dat is een teken dat je goed van hart bent, maar laat het je er niet zelf aan onderdoor gaan. Sterkte
Stephanie, dat is inderdaad allemaal dikke kaka. Vies woord maar soms is het wel het juiste. Gun jezelf het maar om even te balen, wat zelfmedelijden kan soms wat zalven. Geef jezelf een me-moment of kies voor een ons-moment met je partner en ga er dan weer voor. Hoe erg het soms ook gaat met anderen, soms ligt het ook echt niet meer in onze handen en kunnen we alleen maar advies aan iemand geven. Bedenk dat je dat steeds hebt gedaan met goeie intenties en dat je jammer genoeg dan niet meer kan doen. Dikke knuffel meid, effe slikken en dan weer doorgaan!