Nu Online
Momenteel zijn er 437 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een rotweek!

28-1-2013 15:09:55
Het moet er gewoon even uit. Het was een rotweek!
De avond/nacht van mijn verjaardag heb ik mijn mama via spoed moeten binnenbrengen. Ze moet onder het mes maar alles komt op lange termijn wel goed. Al is het nog even afwachten hoe ze zal revalideren. (Voorlopig hoop ik gewoon dat ze er op de trouw zal kunnen bijzijn.)

Nog geen 36uur later krijg ik te horen dat er iets vreselijk gebeurt is met 1 van mijn beste vriendinnen. Wat het voor mij nog erger maakte is dat ze (ondanks dat ze is ingestort en ongelofelijk heeft zitten wenen bij mij) ze me niet wil vertellen wat het is... Ze wil niet dat ik me zorgen maak en heeft schrik dat ik het aan haar vriend zou vertellen... (onvoorstelbaar! Want zonder zever ik heb nog nooit haar vertrouwen gebroken!!!!!!!!!!!)

Daarnaast heb ik vernomen van een kennis dat ze een hersentumor heeft. Ze heeft wel nog een 5à10jaar. Maar het is hoe dan ook ongeneeselijk.

En alsof dat nog niet genoeg was ben ik gisteren teweten gekomen dat mijn andere beste vriendin (de mama van mijn metekindje) mishandelt wordt door haar vriend. Hij heeft haar blijkbaar al meermaals met dingen naar haar gesmeten maar vooral al herhaaldelijk haar naar de keel gegrepen!
Ze blijft echter volhouden dat hij gaat veranderen. Zelfs als ik haar probeerde te doen inzien dat ze ook aan haar zoontje moest denken (hij is niet van hem) dan zei ze dat ze dan wel zou weggaan als hij naar hem iets deed. Dat het dan telaat zou kunnen zijn, wil ze niet inzien.

En terwijl dit me allemaal bezig houd, sluipen er fouten in mijn werk. Blijk ik tevaak afgeleid te zijn om de trouw verder te plannen waardoor de tijd spant! We moeten nog steeds trouwringen gaan kiezen!!!!!
En terwijl ik denk OOOOHHHH Help, kan het me eigenlijk niet zo heel veel schelen. Ik moet constant aan mijn vrienden en mama denken...

Sorry voor mijn gezaag!

Stéphanie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 591

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik28-1-2013 15:30:54

Hey Stéphanie, zo verschikkelijk voor jou als ik dit hier allemaal lees.
Ik zou er ook niet goed van zijn en ik begrijp wel dat dit je veel extra stress bezorgt! Maar misschien moet je eens proberen om als je tijd hebt wat "me-time" in te lassen. Een dag of een avond waarop je je eens lekker kunt laten verwennen, misschien een sauna bezoeken enz... Proberen om alles van je af te zetten en niet aan je trouw of aan ander zorgen denken.
Ik weet zeker dat je je daarna veel beter zult voelen en met volle moed er terug tegenaan kan gaan. Veel sterkte

Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik28-1-2013 19:50:45

Wat vreselijk.. Ik wens je veel sterkte, en zoals cassandra ook zegt, misschien dat je echt wel een paar 'me'-momentjes nodig hebt. Het leven bestaat nu eenmaal uit ups & downs, en uiteindelijk komt alles wel weer goed.. Het is normaal dat je je zo'n zorgen maakt om anderen, dat is een teken dat je goed van hart bent, maar laat het je er niet zelf aan onderdoor gaan. Sterkte

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-1-2013 21:55:00

Stephanie, dat is inderdaad allemaal dikke kaka. Vies woord maar soms is het wel het juiste. Gun jezelf het maar om even te balen, wat zelfmedelijden kan soms wat zalven. Geef jezelf een me-moment of kies voor een ons-moment met je partner en ga er dan weer voor. Hoe erg het soms ook gaat met anderen, soms ligt het ook echt niet meer in onze handen en kunnen we alleen maar advies aan iemand geven. Bedenk dat je dat steeds hebt gedaan met goeie intenties en dat je jammer genoeg dan niet meer kan doen. Dikke knuffel meid, effe slikken en dan weer doorgaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...