Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muur gezocht

28-1-2013 19:58:31
Hallo,

Wij hebben een specifiek idee voor onze uitnodigingen. Maar één probleem:
we zoeken hiervoor een muur waar we mogen op schrijven met krijt of dus iemand die in zijn huis een grote schrijfmuur voorzien heeft in krijtverf voor kinderen.

Iemand dat kan helpen?

We zouden je zo dankbaar zijn!

Groetjes

jolma
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 777

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik28-1-2013 20:03:49

Regio Avelgem ...kan handig zijn als ik dat erbij schrijf...

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik28-1-2013 20:35:04

eens vragen in een school in de buurt?

groetjes melissa en john

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik28-1-2013 21:19:03

Hallo Jolma, wij hebben op onze keukenmuur een grote schildpad geschilderd in krijtverf. Geen hele muur dus, maar wel best groot. Alleen, aangezien dit voor ons zoontje is begint het laag, komt tot borsthoogte ongeveer. Wij wonen in Brugge. Maar een school lijkt me inderdaad ook een goed idee!

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 7:51:02

Wij hebben een muur van ong 1m breed (moet het eens exact uitmeten) die volledig krijtmuur is. We zijn wel van de kanten van Sint Niklaas
Als jullie in de buurt zijn mogen jullie gerust hiervoor binnenspringen! (zal dan wel eerst een foto van die muur laten zien of dat het gene is dat je nodig hebt)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...