TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelien
8-12-2007
|
20-10-2006 19:01:05
Veel succes met de zoektocht... dat was ook ons doel, om het allemaal niet zo traditioneel te doen en dat is echt niet gemakkelijk. uiteindelijk doen wij het in een brouwerij waar zelden feesten zijn, dus is het toch een beetjes speciaal :-) In jullie buurt weet ik niets. Wat wel leuk is, zijn de tenten van tymmyt (middeleeuws en indianentipi's). Als onze trouw in de zomer was geweest, waren we zeker voor de tipi gegaan. Dat lijkt me super met een BBQ of zo...
Veel succes nog!!!
|
|
Vicky
2-2-2008
|
21-10-2006 16:05:03
In Bertem (is wel andere kant van Brussel) hebben ze een feestzaal die je kunt huren. Ga maar eens kijken op www.natur-natur.be .
Vix
|
|
annelies
9-6-2007
|
22-10-2006 11:38:04
Hallo Maartje, Wij trouwen in Het Waterfront in Wetteren. Dat is wel een alternatieve zaal. Je kan een kijkje nemen op de website http://www.h-waterfront.be/ . Veel succes, Annelies
|
|
Marianne
|
23-10-2006 16:00:40
Geachte,
Wij hebben een kelder beschikbaar in het hartje van Brugge. We kunnen uw banket verzorgen precies zoals U het graag zou willen. U kan mij contacteren op het nummer : 050/33.80.27
Vriendelijke groet, Marianne D'Hondt
|
|
maartje
8-12-2007
|
24-10-2006 20:31:17
Alvast bedankt voor jullie toffe reacties! De zaal in bertem (natur-natur) en die van wetteren zijn echt perfecte voorbeelden van wat we zoeken. Een brouwerij is inderdaad ook een goed idee en die zijn er nog al wat aan ons kanten. Maar voor zij die dit lezen, stop vooral niet met reageren, hoor, elk voorstel is welkom.
We hebben al wat zalengidsen bekeken en zo, maar meestal zijn dat zo van die hypersjieke zalen en daar zijn we niet zo voor.
|
|
evelien
8-12-2007
|
26-10-2006 11:07:50
Hey Maartje,
dit kwam ik ook nog tegen: Huis33 in Deinze. lijkt me ook super...
http://www.huis33.be/concept.php
Veel succes en laat ons weten wat het wordt hé!
Evelien x
|
|
maartje
8-12-2007
|
26-10-2006 21:21:56
@Evelien Jij hebt je feest gehad in een brouwerij. Was dat gezellig, is daar plaats voor veel personen? Kan je ons anders een mailtje sturen op koentjeenmaartje@gmail.com
Alvast bedankt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|