Terug naar overzicht
Dat is inderdaad een mooi symbolisch gebaar. Hij zou misschien hun das kunnen om doen?
Misschien ook een ideetje: ik heb al eens gezien dat er bij een nieuw samengesteld gezin een 'zandceremonie' wordt gehouden. Ieder heeft een beker gekleurd zand en deze worden dan samen in een fles of dergelijke gedaan. Dit om aan te tonen dat je 1 gezin vormt, maar dat ieder zijn eigen identiteit mag behouden.
Dit ga ik hier opvolgen :-) Wij zijn ook een nieuw samengesteld gezin en hebben samen 3 jongens, 11-13-14 jaar! Ook ik wil ze graag betrekken bij het gebeuren. een ring kan niet, jammer! Wel heb ik al gelezen over een kinderakte. We hebben geen getuigen gekozen en willen op die manier onze zonen al betrekken bij het gebeuren. Een kinderakte is niet officieel (maar dat hoeven zij niet te weten hé ;-) )
op vitaya bij die four weddings word die zand ceremonie ook vaak gedaan voor samengestelde gezinnen. Denk da ik me er in ga verdiepen, en zien of wij het kunnen doen bij onze trouw :D vindt het wel iets speciaals
alvast dank voor de reacties, idd , die zandceremonie geeft wel iets