Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn 2 zonen

29-1-2013 9:02:45
hallo iedereen,
hier op de site zag ik dat er een koppel met kinderen trouwde en dat de papa zijn 2 dochters ook een ring rond hun vingertje schoof en zo ook een beetje met hen
" trouwde", ik vond dit zeer ontroerend hoe de kids bij het hele gebeuren waren betrokken. ik zou ook zoiets willen doen naar mijn 2 zonen toe . ik zou graag mijn vriend, toekomstige iets laten geven aan mijn 2 zonen , zodat het voor hen ook duidelijk is dat hij hen ervaart in dit huwelijk . Maar wat zou ik kunnen voorzien.
ik laat mijn gasten ( 15 en 18) wel al zoveel mogelijk deel uit maken van het gebeuren.
zo zal mijn jongste de ringen overhandigen, aan de arm van mijn oudste wordt ik aan mijn toekomstige toevertrouwd.
ik wil gewoon dat mijn toekomstige weet dat hij niet alleen met mij trouwt , maar dat hij ook een beetje met hen "trouwt", want alleen omdat zij hem aanvaarden , kan ik deze dag beleven.

bianca
30-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 831

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik29-1-2013 9:24:40

Dat is inderdaad een mooi symbolisch gebaar. Hij zou misschien hun das kunnen om doen?

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 11:35:42

Misschien ook een ideetje: ik heb al eens gezien dat er bij een nieuw samengesteld gezin een 'zandceremonie' wordt gehouden. Ieder heeft een beker gekleurd zand en deze worden dan samen in een fles of dergelijke gedaan. Dit om aan te tonen dat je 1 gezin vormt, maar dat ieder zijn eigen identiteit mag behouden.

valerie
25-5-2013
 Meld misbruik29-1-2013 13:27:33

Dit ga ik hier opvolgen :-) Wij zijn ook een nieuw samengesteld gezin en hebben samen 3 jongens, 11-13-14 jaar! Ook ik wil ze graag betrekken bij het gebeuren. een ring kan niet, jammer! Wel heb ik al gelezen over een kinderakte. We hebben geen getuigen gekozen en willen op die manier onze zonen al betrekken bij het gebeuren. Een kinderakte is niet officieel (maar dat hoeven zij niet te weten hé ;-) )

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik29-1-2013 15:09:52

op vitaya bij die four weddings word die zand ceremonie ook vaak gedaan voor samengestelde gezinnen.
Denk da ik me er in ga verdiepen, en zien of wij het kunnen doen bij onze trouw :D
vindt het wel iets speciaals

bianca
30-8-2013
 Meld misbruik30-1-2013 7:45:27

alvast dank voor de reacties, idd , die zandceremonie geeft wel iets

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...