Terug naar overzicht
als je op de foto klikt kom je op mijn facebook pagina uit en krijg je de volledige beschrijving normaal bij de foto...
Heyik kan hem niet openen :-s
ik wil graag de vuurwerkstokjes van je overnemen aub? Hoeveel vraag je er voor en van waar ben je juist aub?
Hey Lesley,Ik denk dat ik met hetzelfde probleem zal zitten zoal jij .Wij hebben ook vuurwerkstokjes gekocht voor bij de openingsdans maar ik heb daar niet bij stil gestaan dat het eventueel niet zou mogen van de feestzaal.Ik heb het nog niet kunnen vragen maar ik hoop dat het toch mag..Groetjes
hey lore,ga proberen of ik hem apart nog kan uploaden binnen dit topic :-)
Sara,ik ben van de kanten dendermonde - hamme ( moerzeke - kastel)mijn partner had graag nog 5€ gehad voor de stokjes
@ lore: dit is de volledige beschrijving, de foto kan je zien??Bij deze verkoop ik zo een 4 doosjes, in elk doosje zitten 15 stamps en 1 inktpadjezijn vier verschillende thema's, gewone dieren, speciale dieren, circus en boerderijelk doosje heeft met 9.35€ gekost, wie me een goed bod geeft mag ze gerust hebben want ben op zoek naar een iets beter alternatief als deze... deel ze gerust voor mensen met kids!!! alles is afwasbaar staat op de verpakking, nog niet open geweest, sinds gisteren pas gekocht!
Wat is jullie alternatief?
Oooh kheb te laat voor de stokjes zeker? Waar heb je ze gehaald? Want ik ben er naar op zoek maar vind ze nergens :-(
Hey, en hoeveel had je nog graag voor die doosjes gehad?
sofie ,heb nog altijd niets van sara gehoord, dus de eerste wie ze betaalt of kan komen halen, ja die heeft ze ook :-) ze zijn nog altijd vrij...
lore,de doosjes hebben me 39 € gekost en zijn niet open geweest! ze zijn compleet nieuw doe gerust een bod
ons alternatief zullen waarschijnlijk stempelstiften worden....
Zijn de stokjes nog beschikbaar anders hier ook interesse!
@kelly: stokjes zijn nog beschikbaar
Aah super :) wat dacht je van 5 euro op de site van knalgoed vragen ze 0.50 eurocent per pakje..
@kelly: 5€ is goed, dan zijn de stokjes verkocht!
oke super!Vanwaar ben je?
moerzeke - kasteltussen dendermonde en hamme...
Wanneer is het mogelijk om eens af te spreken?
dat maakt niet uit, alles behalve dinsdag, want dan ga ik mijn trouwjurk gaan afhalen, ik zal je anders mijn email adres geven dat is wat persoonlijker...lesley_van_wezemael@hotmail.com