Lieve bruidjes,
De zoektocht van het ventje zit erop; EN ik kan er een verslag over schrijven...hihi!!!Tja, een beetje onverwacht want ik mocht absoluut zijn kostuum niet zien want hij mag mijn kleedje toch ook niet zie..... blablabla.
De bedoeling was dat hij zijn kostuum ging huren! Vorige week begint meneerke (alleen) aan zijn zoektocht. Na een half uur komt hij terug thuis.... De huurpakken zijn niet zijn smaak, hij wil wat anders! Ik heb toen even enkele ceremoniezaken die kledij verhuren afgebeld maar blijkbaar is de keuze voor huurpakken vrij beperkt!
Kopen dan maar!!!! (het is dus niet enkel de vrouwen hun schuld dat het budget alsmaar groter wordt!!)
Ook laat hij wel verstaan dat de keuze toch niet makkelijk zal zijn en hij een 2de mening toch wel op prijs zal stellen, alleen, mijn mening mag het nog steeds niet zijn!
Ik stel voor om met zijn ma, pa of zus te gaan maar ook dat wil hij liever niet!
Een vriend van hem die graag winkelt, ziet hij wel zitten (oef)
Ik zeg; EN waaar gaan jullie allemaal kijken??? Moeilijke vraag want hij had geen idee (mannen...)
Kom ik gisteren van men werk, zegt hij; Zeg schatti, willen we eens gaan KIJKEN naar kostuums zodat ik weet wat ze waar hebben, dan moet ik met men kameraad geen 20 winkels doen! (tuurlijk ga ik graag mee)
Verschillende winkels gedaan, even ter info, in C&A hebben ze hele mooi pakken echt, voor weinig geld, zeker de moeite!!!!
Komen we in INNO, ziet hij een pak van Hugo Boss.... idd hugo boss, gelukkig wel in solden -40percent! helaas, niet meer in zijn maat. Toen zag ik een pruillipje verschijnen, echt schattig en ik dacht; oei, dit is dus zen smaak...
Wij naar Hugo Boss in de huidevetterstraat, you never know... en JAWEL, daar hadden ze het kostuum nog in zijn maat, zat als gegoten en ook met solden!!!!
EN IK WAS ERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Conclusie; bruidjes die graag meewillen op kostuumjacht en niet mogen; er is nog hoop!