Terug naar overzicht
Hey TamaraHet enige dat ik weet over het Kasteel van Laarne is dat het krap wordt met 100 gasten. Wij hadden ook heel graag ons feest hier gehouden maar we zijn met veel te veel om het aangenaam te laten verlopen.Kasteel Coninxdonck hier dezelfde ervaring, boertige baas..boertige ontvangst en allemaal erg rap rap. Was direct afgeschreven.Wij zijn voor een "gewonere" feestzaal gegaan: Hof ten bosse in Heusden. Prettige ontvangst, aangename mensen, mooie zaal en aangename prijzen ;).Groetjes
Hey Tamara!Wij zijn ook langs geweest in Deinze bij Dhulhaeghe!We kozen uiteindelijk voor een andere locatie maar Dhulhaeghe was wel een waardige tegenspeler.Heel vriendelijk ontvangst! Mooi terras!Het enige wat mij een beetje stoorde was de dansvloer die voor mij iets te krap bleek uit te vallen.
Hey Tamara,in de zomer van 2011 zijn wij in het kasteel van Laarne naar een trouwfeest gegaan (enkel dessertenbuffet). We waren toch wel wat teleurgesteld toen: we werden apart in een bijgebouw ontvangen (koud en een niet zo frisse geur) en het buffet was pover. Naar wat ik hoorde zeggen, was het eten wel dik in orde! Zoals Karen vermeldt is de zaal ook wat klein voor een 100tal mensen in te ontvangen.Als jullie nog iets anders in de buurt zoeken: In Laarne zijn wij nog de zaal 'De Zevensterre' gaan bezoeken.Veel succes nog!
Hallo Tamara, we hebben kasteel van Laarne ook serieus overwogen maar uiteindelijk toch Coninxdonck gekozen en nog geen seconde spijt van gehad. Enkel lovende reacties gekregen, alles was piekfijn in orde en de eigenaars doen echt super hun best.Dat is mijn ervaring! Ook bij verschillende familieleden en vrienden die er hun feest gaven geen slecht woordje te bespeuren.Dus misschien toch eens gaan kijken...Veel succes met de zoektocht!groetjes,Sanderijn