Terug naar overzicht
Waarom geen gebruikmaken van de verschillende parken die er in Florida zijn? Ik denk aan Disney World, Sea World, Epcot, Universal Studios,...Of gaan jullie deze niet bezoeken als jullie daar zijn?
ja hoor die gaan we zeker bezoeken Maar dacht zo meer aan een hapje of snoepje of...
Ideetjes die hier al de revue zijn gepasseerd:- thema reizen: gatebordjes met nr's en bestemmingen- rozen in alle verschillende kleuren- filmnamen/filmquotes- liefde is... steeds verschillend einde per tafel- kinderprogramma's van toen- mountainbikemerken- namen van wielerploegen- verschillende snoepjes- chocolademerken- bands/muziekgroepen die jullie graag horen- festivals waar jullie samen geweest zijn of cafe's- Amerikaanse typische namen evt?Mijn man is zelf grote supporter van Anderlecht en heeft mij beloofd dat als ik in 2009 de volledige ploegopstelling van Anderlecht kende + posities + rugnummers dat hij met mij trouwde. Toen ik dat ook effectief had gestudeerd, heeft hij uiteindelijk toch nog 3j gewacht om dit te doen. Daarom hebben wij als tafelnamen de namen van de Anderlechtspelers in 2009. ;-)Gwn iets zoeken wat jullie gemeenschappelijk hebben of wat een speciale betekenis heeft voor jullie...
Ik vind je ideetje wel leuk en origineel maar volgens mij wel praktisch moeilijk. Waar ga je die dag al die verschillende verse dingen halen? Je moet er ook voor zorgen dat de mensen zich niet voleten aan de toch zware muffins en zo voor ze aan de maaltijd beginnen. Je kan vb wel werken met afbeeldingen van Amerikaanse lekkernijen en op het einde als bedankje een vers exemplaar bezorgen als je hen echt iets te eten wil meegeven. Een ander leuk idee is om te werken met logo's van Amerikaanse (eet) ketens vb dunkin donuts, burger king, subway, starbucks, ...
we hebben de oplossing... we gaan amerikaanse snoepjes/ koekjes pakkenzoals bv. oreo koekjes, pretzels, pop corn, nacho's, marshmellows, hamburgers (zo van die snoepjes en hamburger vorm) american cookies enz... wa denken jullie ? geslaagd of verder zoeken ? groetjes