Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes en bedankjes

29-1-2013 15:38:40
Hallo
ik ben beetje aan het zoeken welke cadeautjes je geeft aan getuigen, ouders, broer en zus...
en bedankje voor de mensen die naar de trouw zijn geweest.
Liefst wat origineel :)

Audrey
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1037

lesley
26-4-2013
 Meld misbruik29-1-2013 17:25:35

hey wij trouwen in de lente, en per koppel wordt er een klavertje vier gegeven die ze zelf moeten planten, met als tekst erop, hopelijk hebben jullie evenveel geluk als wij..

www.bedankjes.nl

super bediening!!!

voor de ouders en grootouders hebben we merci chocolade maar gepersonaliseerd naar ons thema op de voorgrond.. ( voor de mannen)

voor de vrouwen elk een boeket bloemen

iedereen krijgt sowieso nadien nog een bedankingskaart....

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:24:00

Wij hebben snoepzakjes met daarin of twee tweezakjes of twee koffiepads en met de tekst 'kom eens op de koffie/thee' en daarin een kaartje met foto en bedanktekstje van ons.

Getuigen krijgen waarschijnlijk (nog niet zeker) een weekendje

Voor onze ouders zingen wij ons eigen gemaakte versie van domino op voorhand in en laten dit dan afspelen

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:26:29

Hoi,
wij hebben flipbooks laten maken met als thema het mierenstoetje,zeer origineel ipv een foto achterna,ikzelf vind ze echt grappig ze kosten ongeveer 4 euro het stuk,je moet maar eens kijken op www.akikine.be zeer goeie service ook heb enkele male gebeld een zeer goed geholpen ook.
veel succes
vanessa

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 19:33:36

wij geven de gasten en klein mini emmertje met snoepjes de getuigen krijgen een bongobon maar voor de ouders weet ik het nog niet

angelique
8-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 21:26:38

wij geven aan de getuigen een pennenhouder facet waarop staat bedankt dat je onze getuige wou zijn, avond gasten krijgen een doosje met foto op als bedankingje, ouders zijn voor ons ook nog steeds een vraagteken...

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik30-1-2013 10:02:35

Amai! Ik ging traditioneel een bedankfoto achteraf doen maar als ik al deze ideetjes hier zie! Dat draaiboekje is de max!

Sabrina
23-3-2013
 Meld misbruik3-2-2013 14:47:41

Hey Audrey, wij laten als bedankjes mooie versierde cupcakes maken. Deze pakken we feestelijk in. Goedkoop, ziet mooi uit en smaakt ook nog eens lekker. Succes!!! Groetjes, Sabrina

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 18:12:25

hey sabrina waar laat jij ze maken en wa is de ptijs ongeveer grts

sanne
7-9-2015
 Meld misbruik5-2-2013 17:37:38

Hey,

Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?

Wat is er belgischer dan chocolade?!

Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".

Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.

Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.

Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com

(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)

Grt, Sanne.

Sabrina
23-3-2013
 Meld misbruik8-2-2013 19:44:21

Hey Fabienne, excuus voor mijn verlate reactie. Ik laat de cupcakes door een vriendin maken. Maar er zijn genoeg dames die zoiets voor je maken (professioneel/ hobby), even googlelen of op advertentiesites kijken. Heel veel succes!!! Groetjes, Sabrina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...