TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
29-1-2013 15:51:20
mijn schoonzusje is visagiste, dus ik heb de luxe van gratis geschminkt te worden :-)
|
|
Karin
30-3-2013
|
29-1-2013 16:05:37
hey Sara wij trouwen ook op 30-03-2013. Ik ga zelf mijn make-up doen, omdat ik schrik heb als iemand anders mijn ogen schminkt. Ik ga wel bij de parfumerie wat advies vragen van welk producten ik het best gebruik.Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
29-1-2013 16:18:11
Ik laat mezelf lekker verwennen en laat het doen.
|
|
Bea
6-7-2013
|
29-1-2013 16:30:24
Ik laat het ook lekker bij mij thuis doen. Zo geen stress en hopelijk en mooi resultaat!
|
|
edith
29-6-2013
|
29-1-2013 17:08:21
Een vriendin van mij doet mijn make-up.
Op you tube kan je filmpjes bekijken hoe je stap voor stap je opmaakt.
|
|
tima
8-9-2012
|
29-1-2013 18:00:18
ik heb het zelf gedaan
|
|
Isabel
|
29-1-2013 21:17:18
Hallo Sara en friends,
er zijn enkele voordelen aan het gebruik maken van een visagiste voor de bruidsmake-up: * professioneel aanbrengen van kwaliteitsvolle make-up, die de ganse dag blijft * geen onnodige aankoop van make-up producten die je dan nog maar weinig gebruikt * andere personen uit de suite kunnen zich ook laten verzorgen * make-up aan huis => géén gestressed over-en-weer rijden ...
Contacteer me gerust indien je meer info wenst hoe ik jou een stressvrije make-updag kan bezorgen.
Groeten,
Visagie Isabel info@visagie-isabel.be 0485/722 995
|
|
Jessica
|
29-1-2013 23:15:03
Hey SaraIk kan Isabel enkel maar bijstaan bij haar redenen om voor een professionele visagiste te kiezen. Anderzijds, als jullie het echt zelf willen verzorgen, ga dan ook bij een visagiste ten rade. Wij, bij GlitGlam, geven ook workshops DIY wedding make-up, zodat je zelf, je make-up kunt verzorgen, als je dat wenst. Want dat beetje make-up, maakt het geheel toch helemaal af. Vele groetjes Jessica GlitGlam
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-1-2013 9:32:29
Ik draag dagelijks redelijk wat make-up en ben er dus wel wat 'begaafd' mee maar ik denk er toch aan om op de dag zelf mijn make up te laten doen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een visagiste die in staat is om zo'n perfecte laag fondation op te leggen waardoor je gezicht zo glad en 'popachtig' lijkt. Bon, das voor mij persoonlijk dan. ;-)
Ding is wel, bij de trouw van mijn schoonzus werd de gehele suite gesminkt door een visagiste. Ze was vrij besluitvaardig zal ik maar zeggen. Normaliter zet ik mijn ogen wel vrij dik aan, gebruik vloeibare eye liner bovenaan en een potlood onderaan en dat 'mocht' van haar niet. Het heeft toch niet lang geduurd voor dat lijntje er terug opstond hoor. Wil maar zeggen, niet iedereen is ermee opgezet om gesminkt te worden.
|
|
Eefje
22-10-2011
|
30-1-2013 9:52:27
|
|
Sara
30-3-2013
|
30-1-2013 10:05:36
Ik zou ook de hele suite niet laten schminken, veel te kostelijke grap. Wel jammer overigens dat niemand van de professionele visagistes haar prijs vermeld...
Het is gewoon dat ik echt mijn eigen stijl heb van make-up (dik aangezette ogen, donkere lippenstift) en ik bang ben dat ik de visagiste veel betaal en ze het dan niet naar mijn zin doet...
|
|
Annie
|
30-1-2013 10:52:42
Beste Sara, Als antwoord op je laatste vraag, daarom dient een proefdag waar je de make-up uittest totdat ie goed bevonden wordt door jou. Voor je huid komt het er op neer om de juiste tint en textuur te gebruiken volgens jouw type huid en dat kan je beter laten bepalen door een visagiste die jouw huid van dichtbij ziet en niet verkoopsgericht is zoals sommige parfumerieën of make-up winkels. Alles hangt af van jouw wensen, persoonlijkheid en ook jouw outfit. Het totaalplaatje moet kloppen. Het best kan je dus enkele foto's verzamelen van wat je graag ziet en voorleggen aan jouw visagiste zodat er geen misverstanden ontstaan. Verder is het waar dat wij als visagisten weten welke producten we moeten gebruiken voor een lange houdbaarheid van je make-up.( bvb. een smokey eye vraagt de nodige primers op de ogen anders zie je er tegen de avond niet meer uit.) Je kan me altijd contacteren voor verdere info of een proefdagje reserveren Groetjes Annie
|
|
Jessica
|
30-1-2013 13:13:04
@Sara: mijn prijzen zijn transparant hoor, staan allemaal op mijn site ;-)
|
|
noortje
14-9-2013
|
11-2-2013 19:32:49
Een vriendin van mij die schoonheidsverzorging heeft gevolgd, komt naar mijn thuis en doet gratis mijn make-up.. Ze stelde het zelf voor, dus dat is alweer wat werk & geld uitgespaard! Ik schmink mijzelf ook wel regelmatig maar ik denk dat ik die dag te stressy ga zijn om het zelf te doen!
We gaan ook een keer op voorhand proef make - up doen, zodat het zeker mooi zal zijn! 's Avonds op het avondfeest is ze er ook bij en dan kan ze me wat bijwerken
|
|
kelly
13-7-2013
|
19-2-2013 16:44:16
Ik heb hier ook lang over getwijfeld en de knoop toch doorgehakt om en visagiste te laten komen.... Mijn getuige, die zichzelf prachtig kan maquilleren, vroeg direct" oh zou die mij dan ook willen sminken want ik ga zooo zenuwachtig zijn", toen dacht ik bij mezelf; goeie beslissing genomen kelly!
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|