Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, tips accessoires!

29-1-2013 21:00:50
Hoi bruidjes,

Ik vind het supermoeilijk om te bedenken welke accessoires bij mijn trouwjurk zouden passen. Ik vind geen foto van mijn kleed online, maar ze is in kant, met een v-hals, een beetje zoals deze link (maar dan wel met een wijdere A-lijn rok, de rug is trouwens ook in een diepe V uitgesneden). http://prom-dresses.kaltsum.com/v-neck-wedding-dresses-13512780/v-neck-lace-wedding-dresses/

Onze themakleur is (konings)blauw. Ik zou graag een bruidsboeket met blauw hebben, en ook in de kledij van de bruidegom en suite komt een accent (das of zo). Zou ik durven voor felblauwe schoenen gaan? Of is dat niet mooi met een kanten kleed?
Verder heb ik voor de juwelen ook geen idee. Ik wil het aan de ene kant allemaal niet té klassiek hebben, maar anderszijds denk ik dan dat iets met parels of zo dan toch weer best past bij de kant. En wat moet je eigenlijk best dragen qua ketting bij zo een V-hals? Ik vind veel van de bruidskettingen meer gepast voor strapless kleedjes, heb schrik dat het te druk gaat worden aan mijn hals... Op foto's van trouwjurken hebben de modellen meestal geen juwelen aan, vervelend dus om inspiratie te zoeken!

Advies gevraagd, dus! Amaaaai dit is veel moeilijker dan een jurk zoeken! ;)

Delphine
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 962

Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 21:42:36

Ik vond de accessoires ook veeeeel moeilijker als de jurk! Ik heb vooral heel veel op internet gezocht naar juwelen en na lang zoeken heb ik er vorige week gekocht.

Ik vind het een heel mooi kleed, maar ik denk persoonlijk dat een ketting alles heel druk gaat maken, omdat het kleed al redelijk druk is (met de kant) Al eens aan iets grotere oorbellen gedacht? Ik zou daar precies voor opteren in plaats van voor een ketting, maar dat is iedereen zijn eigen smaak en goesting natuurlijk!

Succes ermee!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-1-2013 22:06:44

Ik zou geen te grote juwelen nemen. Ofwel een fijn kettinkje met zo'n traandruppelparel of een klein blink steentje, een fijn parelarmbandje. Je kan ook met donkerblauwe accenten werken hoor vb met een donkerblauw steentje in je oorbellen of een lein blauw steentje in de ketting. Ik zou het alvast niet te zwaar maken en gezien het soort jurk toch wel vrij klassiek. Anders gaat het volgens mij te fel afsteken en veel van het mooie van je jurk afdoen.

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik30-1-2013 9:24:57

Eenvoud siert vind ik, qua accessoires voor de trouw. Ga voor niet de opvallende of drukke dingen. Diamantjes of kleine pareltjes passen bij elke stof, elk model en elk persoon.

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 15:30:23

Ik zou absoluut geen kettink dragen bij dit kleed.

Modellen dragen meestal geen juwelen om de aandacht naar de jurk te trekken.

Bij deze jurk horen hele mooie iets langere parel of diamanten oorbellen en misschien een fijn parelarmbandje maar een kettink is hier een no go

Mooie jurk trouwens ! Hij lijkt op die van mij.

Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 21:07:49

Dankje voor de reacties! Ja, ik dacht er ook al aan om enkel oorringen te nemen, maar dacht dat de mensen dan misschien zouden denken: "oei die bruid is haar ketting vergeten". ;)

Sara
30-3-2013
 Meld misbruik31-1-2013 23:16:02

Ik zit ook met mijn handen in het haar over de accessoires!

Ik vind parels bij een kanten jurk echt wel heel klassiek... En persoonlijk zou ik geen ketting nemen bij dat soort kleed, het leidt tenslotte de aandacht af van hoe mooi je kleed is! (tenzij een heel kleine ketting)

Het belangrijkste is (volgens mij) dat je je eigen stijl trouw blijft. Als je in het dagelijkse leven nooit felle kleuren draagt denk ik dat je spijt gaat hebben van knalblauwe schoenen.

Maar als je niet bang bent om fashion statements te maken lijkt het me net een keileuk accent. Het is misschien belangrijk je af te vragen wat voor look je in gedachten had en zo verder te gaan kiezen voor klassiekere of speciale accessoires.

Maar het is moeilijk, dus veel succes!

Tino

Meld misbruik4-2-2013 14:13:32

Beste Evelien,

misschien kunnen wij je helpen
In onze winkel bieden wij een groot assortiment juwelen en accessoires aan, ook voor trouwers.
Je kan zelfs, mits betalen van een waarborg, een aantal juwelen meenemen naar je volgende pasbeurt voor je kleed.
Neem gerust vrijblijvend met ons contact op.

vriendelijke groeten
Ellen

http://www.aura-online.be/trouwringen.php

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...