Terug naar overzicht
Ik denk niet dat wij dit zullen doen, hebben het er eigenlijk nog niet over gehad :-)Had er ook nog niet van gehoord voor ik dit forum las. En wat moet je dan geven hé?Wij moeten ook alles zelf bekostigen dus ja ...
Wij bekostigen ook alles zelf, maar zijn wel van plan om iets geven zoals bv een mooie foto van ons en de kindjes op onze dag in een kader
Wij geven ook niets... Het was zelfs nog niet bij ons opgekomen om dat te doen en we zouden eigenlijk ook niet weten wat we zouden kunnen geven. Ze hebben onze onvoorwaardelijke vriendschap en liefde, dat is toch genoeg?? ;-D
Hier hetzelfde verhaal als het jouwe :-) ....en we geven ook niets, of toch : een mooi feest!
Hallo , Voor de getuigen is dit zeker niet nodig .Wat de ouders betreft , ook al is het jullie 2 de huwelijk , ik zou ze toch niet vergeten . Ouders zijn gevoelige wezentjes .Ze vragen zeker geen cadeautjes , maar misschien kan je hen wel laten weten wat er in jullie hart omgaat op een moment van jullie trouwdag , deze mededeling mag zeker iedereen weten . Ze zullen je dankbaarder zijn op deze manier , dan met cadeutjes .Je huwelijk kost al geld genoeg , en als ouders heb je het liefst dat je u centjes aan jezelf besteed .Nog veel plezier met de voorbereidingen Groetjes
Dag, Wij hebben onze getuigen ook niets gegeven! Helaas is allleen mijn vader nog in leven en die hebben in onze dankmis een sierkaars gegeven met onze naam en datum er op!Groetjes
Wij zorgen enkel voor een bedankingsfoto achteraf die we naar onze gasten zullen rondsturen. Maar cadeautjes voor ouders en getuigen, daar beginnen we niet aan.
Ik vind wat Brigitte zegt, heel mooi en juist. Het is de geste die telt, niet de grootte van het cadeau. Een tekstje speciaal voor hen, een bosje bloemen of een gepersonaliseerde kaars of zo zal hen echt blij maken.
Dat zal idd afhangen van de inbreng en de hulp die je van die partijen hebt gekregen tijdens je trouw. Onze getuigen gaan verantwoordelijk zijn voor het bekostigen en plannen van onze vrijgezellen avond. Zowel onze getuigen als mijn bruidsmeisjes worden toch hier en daar gevraagd om te helpen met onze trouw (bvb. in het opstellen en versieren van zaal en Kerk, mee in het oog houden dat alles goed verloopt tijdens de trouw, mee helpen uitkiezen van mijn trouwjurk, op mijn bevel in bepaalde kledingdracht lopen :p etc.) Zij krijgen hiervoor sowieso al hun kleding door ons bekostigt, visagiste en kapster de dag zelf maar een klein presentje om hen te bedanken lijkt niet overbodig.Bij ouders gaat het over meer dan 'het bekostigen of helpen van het trouwfeest'. Het bedankje dat je daar geeft is meer een bedank voor alle jaren waar er voor je gezorgd werd. Nu, als dat reeds gebeurd is bij jullie eerste trouw zal dat mss niet zo'n groot probleem zijn. Maar een klein presentje is toch zowel traditie als lief?
Bedankt voor jullie reacties...Wij waren dus wel van plan geweest om een dankwoordje te richten aan hun en achteraf krijgen ze uiteraard een album(metje) cadeau met de foto's of een cd-rom... moeten we nog ff bekijken.Maar hier hoor je vaak over vivaboxen en dergelijke, dus de rest vind ik als vanzelfsprekend maar wij waren dus niet van plan om extra cadeaus te geven :-)Ik ben blij dat wij niet alleen zijn met deze denkwijze :-)Thx iedereen die al gereageerd heeft, hopelijk komen er nog reacties bij :-) :-) :-)
Hoi allemaal,Het is ook mijn 2de huwelijk en ook wij zijn niet van plan om cadeautjes te geven.Ook wij bekostigen alles zelf en proberen alles low budget te houden. Bij sommige dingen lukt dit niet echt. We gaan er wel voor zorgen dat het een fantastisch avondfeest wordt voor iedereen qua ambiance. Mijn partner heeft totaal geen contact meer met zijn familie. Mijn ouders zullen wel een ingekaderde foto van ons gezinnetje krijgen.Veel succes!
Hier krijgen mijn mama, mijn papa ( gescheiden ouders ;) ) en mijn schoonouders een albummetje van de mooiste trouwfoto's.. en voorlopig blijft t daarbij :)Gr Keshia
Ik ben aan het denken om de dag van de trouw een ontbijtmand met een leuk kaartje bij onze ouders en getuigen te laten bezorgen. Ik denk dat ze dit wel leuk zullen vinden en niet al te veel moeite gaat kosten :)