Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema feestzaal

30-1-2013 11:56:12
Beste mede bruidjes en bruidegom,
Wij hebben zitten na te denken en met overleg met mn getuige hebben we toch besloten voor met thema te werken en wij willen dan ook als thema de zee nemen
mn broer(getuige) zei ook voor dan als thema zee te nemen omdat iedereen naar zee komt.
Dus dachten wij dan voor als tafel dan de de namen van de steden te nemen bv oostende, de haan enz
wa denken jullie er van?
iemand met andere ideetjes zijn altijd welkom

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 664

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 12:34:20

Als je niet meer tafels hebt dan kustgemeentes, dan vind ik dat wel een goeie. Je kan ook werken met typische zee-dingen vb soorten schelpen, soorten vissen of met het woordje "zee" in verschillende talen. Je kan ook de tafels gewoon een nummer geven maar de nummers zetten op een mini-strandcabine of op een emmertje, da's dan ook weer net dat beetje anders dan een gewoon nummer.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik30-1-2013 13:02:20

Rebecca dat zou ik ook kunen doen,
Ik dag aan de mensen die komen voor ze de feestzal iets te geven wat ze dan ook als bedankjes kunnen dienen alleen weet ik nog niet zo goed wat

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik30-1-2013 13:09:02

hey candy ik heb van die mini emmertjes als bedanking met daarin snoep

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 13:11:51

Je kan als bedankjes zeepjes geven in zeestervorm of in schelpvorm.

bella
13-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 16:46:48

Die emmertjes zijn wel leuk! Waar heb je die gevonden?

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik30-1-2013 18:12:38

hey bella ik heb ze van bij ava maar je hebt ze ook bij atita en als je op google mini emmertjes indrukt krijg je verschillende sites grts

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik15-2-2013 18:04:49

Ik heb ook de emmertjes, maar dan om op tafel te zetten met de menukaartjes.. Ik heb ook het thema zee, maar eerder rond "zeilen".. wij gaan werken met de onderdelen van de boot "reddingsvest" & "stuurwiel" .. en dan met de symbooltjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...