Terug naar overzicht
Hey Nathalie, zeker een vreugdesprong waard hoor ! Ik jump effe mee (en verbrand zo ook de nodige calorieën :))
Ik ken dat gevoel :-) Hier is het 611 nu, ben gestart op 900 ofzo! :)
woehoe idem!!!!! en kvond het ook zo superleuk te zien en voor we het weten is het zomer en is het nog maar een jaartje, aftellen dus wiiiiiiiiiiiiiiiiiii
oh jeetje, ik zou gek worden als ik nog zolang zou moeten wachten :-) voor ons ideaal; verloofd op 30/12, trouwen op 5/10.we krijgen alles geregeld en het duurt niet meer zooo lang (nog 247 dagen!), maar toch..ik leef met je mee!!!
ik ben ook gestart in de 500, nu nog 191 dagen.in het begin ging het zoooo traag, maar nu er een 1 vanvoor staat, gaat het precies ineens zo snel :) Probeer zo snel mogelijk een DJ te regelen, wij hebben de onze ook nog niet zo lang, maar hebben er ontzettend veel moeten bellen, tot we er 1 hadden die nog kon.
Lore,De DJ is normaal ook al inorde hoor.. is via de locatie van het feest zelf.We gaan binnenkort nog wel even samen zitten om alles te overlopen zodat we zeker niets over het hoofd zien.Wat nog geregeld moet worden is Kledij, uitnodigingen, bedankjes, bloemen, vervoer en ringen. En eventueel nog tafel decoratie... Ik hoop dat ik natuurlijk niets over het hoofd kijk maar ik heb nog even tijd he, dus ik ga nog niet lopen stressen... Zaal, muziek, eten en drinken ligt vast dus dat is toch al het voornaamste. En de fotograaf ligt ook vast. Dus ik kan alvast eten, drinken, dansen en naakt foto's laten trekken maar zou toch ook graag aangekleed mijn jawoord geven... dus ik kijk er al zo hard naar uit om voor dat kleed te gaan!!! Ik ga in Juli een afspraak maken!
Joepie!Zo voelde ik me een aantal dagen geleden ook toen ik van de 6.. af was. Zit inmiddels op de 582 dagen. Nog veels te lang. Maar geeft me wel alle tijd om rustig alles te regelen. Fijne voorbereiding en op naar de 0 dagen!!
Hahahaha...ik ben ook mega hard af aant telle, maar staat nog steeds op 533...
Super, nog 7 dagen en ik zal mee een vreugdedansje doen
Bij mij begint het nu echt wel snel te korten!!!! nog 127 dagen ... :-) veel plezier allemaal met de voorbereidingen voor jullie mooiste dag van jullie leven!
Ik ben ook gestart met iets in de 500.. en dan denk je "oh god, gaat het er nog ooit van komen", maar nu gaat het precies goed vooruit en staat er 163 :).
haha :-) Wij hadden dat ook, toen we ons registreerde hier stonden we eerst nog op +-300 dagen maar dan werd ze zwanger en werd het 600dagen... nu staan we alweer op 219dagen dus... dat is al mooi ;)jij hebt al meer vastliggen dan ons :D wij hebben enkel nog maar de zaal... die ligt al anderhalf jaar vast! maar toen we gingen kijken naar de zaal waren we al bijna te laat nog maar 4 zaterdagen vrij op 4maanden tijd :o :oen wij dachten dat we vroeg waren....:)
Ja voor de zaal moet je er echt optijd bij zijn!Vorig jaar in september hebben we al rond gehoord en de meeste zalen waren toen al bezet!!!! Dus zodra er een optie was dat vrij was en ons aanstond hebben we dit meteen vast gelegd! Nu zal ons feest niet in een gewone feestzaal doorgaan. We gaan het in een grieks restaurant vieren. De eigenaars zijn goed bevriend met mijn ouders, nonkel en tante. Dus daar is altijd al meer kans om een datum te vinden dat vrij is, gezien daar raar of zelden feesten gegeven worden