Terug naar overzicht
Heel heel erg mooi gedaan allemaal !!
WOAW prachtige foto's!
Super mooie foto's! Echt prachtig. Nog is dikke proficiat.
heel mooie foto's zijn die aan de mijn van beringen getrokken???knap!
Mooi!Proficiat!
Heel mooi!
Héle mooie foto's!!!Het leek een heel erg mooie dag...xxx
Heel leuke foto's! En erg mooie uitnodigingen, waar heb je die gevonden? Grtjs,x
Proficiat! Mooie foto's!
Ooohh... écht prachtige foto's!!!
ik heb dezelfde parfum;).héél mooi!Van waar is de armband? prachtig!
Amaai wat ben jij een mooie bruid/meid,zo fotogeniek!Mooi kleed en zeer mooie foto's allemaal.prachtig.
Amai supermooi. Waar heb je de speld en uw armband gehaald? Ik vind die echt geweldig. Zoiets zoek ik nog? :-)Ook een prachtig kleed trouwens en mooie foto's.Waar hebben jullie de foto's genomen? C mine en Euroscoop in Genk?
Heel mooie foto's. Echt prachtig. Zou ik even mogen vragen of het gemakkelijke schoenen waren want heb die ook als optie. Zoals nog al werd gezegd ook hele mooie uitnodigingen. Geniet van elkaar en van deze prachtige herinnering. Groetjes
Bedankt allemaal!- De foto's zijn genomen in C-Mine- De foto's zijn genomen door Motion Pictures- De schoenen heb ik aangehouden tot na de openingsdans en dan heb ik andere (even hoge) aangetrokken. Ze zaten vrij goed maar ik had er thuis nog liggen die even hoog waren en nog iets beter zaten om ermee te dansen- De speld heb ik gekocht bij Issa Moda, vanwaar mijn kleed ook kwam. Ik had de speld overigens al gekocht nog voordat ik een keuze had gemaakt over mijn jurk ;)- armband en oorbellen heb ik besteld op Tejani.com, heel correcte service!- die parfum, ik vind hem zelf ook heel goed en toevallig heet ik Daisy en mijn man Mark (slechts n klein verschil)!- de uitnodigingen heb ik zelf ontworpen en bij een drukker binnengedaan.Groetjes!
Dag Daisy!Ik was al onder de indruk van je niet-professionele foto's, maar deze zijn pas écht schitterend!! Wauw!! Veel plezier met het herbeleven van die ongetwijfeld hemelse dag!Ik heb nog een vraagje, stuur je dadelijk nog een privé-bericht Groetjes!
Proficiat! Mooie foto's en mooie dingen allemaal : -mooie bruid (sorry, de bruidegom heb ik wat minder bekeken)-mooi kleedje-mooi haar en make-up-mooie juwelen en haarspeld-mooie schoenen-mooi boeketje...Als ik vragen mag, van welk merk was je kleedje; het stond je prachtig!Als de keuzes die ik zal maken half zo mooi zullen zijn als de jouwe, dan zal ik content zijn.
Bedankt allemaal! Het kleedje is van Luna Novias, een onderdeel van Rosa Clara. Ze verkopen dit merk maar op heel weinig plaatsen. Ik heb het bij Issa Moda in Hasselt gehaald (waar ik echt super tevreden van was! Ontzettend lieve mensen). Groetjes!
Heel mooi hoor!Je hebt echt een mooie glimlach vind ik...ik begon spontaan mee te lachen!Ook de foto's met jullie 2 zijn mooi, zo romantisch allemaal!Geniet nog maar lang na...de tijd vliegt ééns je getrouwd bent ;-)!groetjesSandra
Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige foto's! Jullie stralen!Kan je ons een tip geven voor onze huwelijkskaars?We zijn op zouden naast onze namen ook een persoonlijk ontwerp erop willen, maar vinden niemand die dit kan doen... :-(Dank je,Trui
Dag Daisy!wat een prachtige foto's en wat een stralende bruid! alles past zo mooi samen. Mag ik even vragen van waar jullie kaars kwam? Groetjes, Kirsten
Dag Trui en Kirsten, De kaars hebben wij laten maken bij de Kaarskesprocessie in Lummen. Daar mag je je eigen ontwerp binnenbrengen, dat was geen enkel probleem. En hij kostte maar €19! Dus als je van in de buurt bent, zeker een aanrader! Groetjes!