Terug naar overzicht
hoi,Ik zou toch ervoor zorgen dat de taart voor het dansfeest is want er is niets zo moeilijk om een groep terug aan het dansen te brengen en de sfeer er weer in te krijgen. Meestal zorgt men ervoor dat je om 24u de openingsdans kan doen dus komt de taart hiervoor. Persoonlijk zou ik het ook niet zo leuk vinden als ik goed op dreef ben met het dansen dat het dansen wordt stilgelegd om nog taart te eten.Debrareeds 72 dagen getrouwd
hoi debra, al bedankt voor je hulp.Als de openingsdans pas om 24 uur is, wordt ervoor dan niet gedanst? Wij hebben een desserten- en broodjes buffet, denk je dat we de openingsdans niet vroeger kunnen laten doen? Bv om 22 uur? Dat is te vroeg zeker? Ik zou het feest niet te laat willen maken(zo rond 3 uur), en als we pas om 24 uur beginnen is er niet veel tijd meer over.Amai, wat een vragen...Groetjes, Els14/07/2007
Hallo,wij plannen ons dessertenbuffet rond 22u30, de taart hoort daar bij ons bij. Om 23u30 willen we graag de openingsdans doen. We houden er wel rekening mee dat de dingen op zo'n dag vaak een beetje uitlopen, dus als we tegen 24u aan 't dansen zijn, is het ok. Hoe eerder, hoe beter natuurlijk!
Hoi,Wij hebben de taart 's middags aangesneden en dit samen met een kopje koffie genuttigd. Samen met de daggasten.Aangezien we 's avonds ook een dessertbuffet hadden, vonden we ook nog taart veel te veel.Maar ik heb begrepen dat het in Belgie juist traditie is, om dit na twaalven te doen.Groetje Daisy,getrouwd op 4 augustus 2006
hoi Daisy, Daar had ik nog niet aan gedacht!Dat kan ik misschien ook doen.Eerst eens overleggen.Mercikes!Groetjes, els
Bij ons is het de gewoonte om de ijstaart na de maaltijd aan te snijden. Als het dessert op is, wordt de openingsdans ingezet gevolgd door het losbarsten van het dansfeest.Groetjes