Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uurregeling dj en aansnijden taart??

22-10-2006 11:56:13
hallo,

aangezien ik een zaal met eigen traiteur en eigen personeel neem weet ik niet om hoe laat het gebruikelijk is om de taart aan te snijden en om hoe laat normaal een dj met gedoofde lichten aan de 'stevige dansliedjes' begint.
Ik dacht dat de taart om 12 uur 's nachts was, maar moet dan hiervoor het dansfeest worden stilgelegd of begint het dansfeest hierna pas echt?
Ons avondfeest begint om 8 uur.
Kan iemand me helpen?

groetjes, Els
14/07/2007

els
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 868

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-10-2006 13:34:27

hoi,

Ik zou toch ervoor zorgen dat de taart voor het dansfeest is want er is niets zo moeilijk om een groep terug aan het dansen te brengen en de sfeer er weer in te krijgen. Meestal zorgt men ervoor dat je om 24u de openingsdans kan doen dus komt de taart hiervoor. Persoonlijk zou ik het ook niet zo leuk vinden als ik goed op dreef ben met het dansen dat het dansen wordt stilgelegd om nog taart te eten.

Debra
reeds 72 dagen getrouwd

els
14-7-2007
 Meld misbruik22-10-2006 14:24:20

hoi debra,
al bedankt voor je hulp.
Als de openingsdans pas om 24 uur is, wordt ervoor dan niet gedanst?
Wij hebben een desserten- en broodjes buffet, denk je dat we de openingsdans niet vroeger kunnen laten doen? Bv om 22 uur? Dat is te vroeg zeker?
Ik zou het feest niet te laat willen maken(zo rond 3 uur), en als we pas om 24 uur beginnen is er niet veel tijd meer over.
Amai, wat een vragen...

Groetjes, Els
14/07/2007

Ann
4-8-2007
 Meld misbruik22-10-2006 14:35:37

Hallo,
wij plannen ons dessertenbuffet rond 22u30, de taart hoort daar bij ons bij. Om 23u30 willen we graag de openingsdans doen. We houden er wel rekening mee dat de dingen op zo'n dag vaak een beetje uitlopen, dus als we tegen 24u aan 't dansen zijn, is het ok. Hoe eerder, hoe beter natuurlijk!

Daisy
4-8-2006
 Meld misbruik22-10-2006 15:07:49

Hoi,

Wij hebben de taart 's middags aangesneden en dit samen met een kopje koffie genuttigd. Samen met de daggasten.

Aangezien we 's avonds ook een dessertbuffet hadden, vonden we ook nog taart veel te veel.

Maar ik heb begrepen dat het in Belgie juist traditie is, om dit na twaalven te doen.

Groetje Daisy,
getrouwd op 4 augustus 2006

els
14-7-2007
 Meld misbruik22-10-2006 15:16:55

hoi Daisy,

Daar had ik nog niet aan gedacht!
Dat kan ik misschien ook doen.
Eerst eens overleggen.
Mercikes!

Groetjes, els

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik22-10-2006 18:52:27

Bij ons is het de gewoonte om de ijstaart na de maaltijd aan te snijden. Als het dessert op is, wordt de openingsdans ingezet gevolgd door het losbarsten van het dansfeest.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...