TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
4-5-2013
|
30-1-2013 20:53:27
ik trouw op dezelfde dag en moet nog kei veel doen: kleding vriend lingerie uitnodigingen (proef was ok, nu definitief bestellen--> zijn er op 2 dagen) ring afhalen, ring vriend wordt pas in april besteld vermits hij nog ah afvallen is decoratie en van die prullen definitief naar gemeentehuis gaan ik twijfel nog altijd tss zelf make up of laten doen zonnebank .....
vriend is vandaag gaan kijken voor boeket, daar moet hij pas de week voor de trouw voor terug gaan.
|
|
Véronique
25-5-2013
|
30-1-2013 22:01:04
Bij ons gaat de planning super goed, is een paar weekjes later, maar ook nog voor mei De uitnodigingen zijn er al, moeten enkel nog de extra kaartjes voor het avondfeest bij. Dat doen we dit weekend. De week daarna zien voor men vriend zijn kostuum. En dan nog lingerie, gemeentehuis is al gedaan (waren we lekker snel bij)
De bloemen worden mee geregeld door men mama, superlief! decoratie enz is besteld! dus ik denk dat het bij ons wel goed zit qua planning.
Veel succes nog voor jullie! xxx
|
|
Eve
4-5-2013
|
30-1-2013 22:14:17
@ Lien: Leuk jullie hebben ook bijna jullie uitnodigingen. Daar kijk ik echt naar uit.. dan is het precies 'echter' he :-) Ik ben vandaag ook gaan kijken voor boeket (alle gaan informeren wanneer mijn verloofde het beste kan gaan). En hier ook: Twee weken voor de trouw is voldoende.
@ Véronique: Amaai, jullie zijn super goed bezig! K ben blij voor jullie!
xxx
|
|
Delphine
4-5-2013
|
31-1-2013 8:56:00
Hier ook een 4 mei bruidje! Sinds het nieuwe jaar is begonnen gaat het zeer vlug, maar 92 dagen meer! :s Ik moet nog schoenen, juwelen en lingerie hebben, proefkapsel en maquillage eens gaan uitproberen. Mijn verloofde moet enkel nog zijn schoenen hebben. Onze uitnodigingen heeft mijn verloofde zelf ontworpen, dus nu enkel nog een goede drukker vinden. We moeten nog langs bij de feestzaal om de menu te bespreken, horen we niets van dus zelf eens bellen. En dan vanalles 'knutselen' voor ons thema in de feestzaal: photobooth, walk of fame sterren, de gastenkaartjes....kruipt ook zeer veel tijd in. Maar hetgene waar ik mij het meeste in opjaag is de pastoor! In november vorig jaar moesten we voor de eerste keer gaan met ons misboekje, maar dan kon hij niet, afspraak verzet naar januari, maar dan belde hij weer af. En als je zelf probeert te bellen voor een afspraak, neemt hij nooit de telefoon op!! Aaah heb ik mij al in geïrriteerd, ben al bang dat we er nooit gaan bij geraken :p Dan ben ik ook nog op zoek naar een mooi cadeau voor de getuigen, en voor mijn verloofde zelf, totaal geen inspiratie. Oooh een de geloften moeten ook nog worden geschreven. Hmmm je merkt het: hier ook nog veeeeeel te doen! :) succes nog!!!!
|
|
Debbie
25-5-2013
|
31-1-2013 10:33:49
Wij trouwen een paar weekjes later.
Wat is al in orde?
- Reservatie gemeentehuis (details moeten nog besproken worden) - Reservatie Kerk (details moeten nog besproken worden) - Reservatie Resto (menu moet nog gekozen worden) - Reservatie Zaal avondfeest - Cateraar avondfeest - Fotograaf - kledij mij en ventje - DJ (details moeten nog besproken worden) - Uitnodigingen liggen al thuis
Moeten we nog doen:
Extraatjes (versiering, rode loper, receptie kerk bekijken, enzo), schoenen voor beide, proefkapsel, proefmakeup, huwelijkskaars, bruidsboeket,....
|
|
Sophie
18-5-2013
|
31-1-2013 11:34:03
Wij trouwen 18 mei en hebben nog heel veel werk. De uitnodigingen maken we zelf. De enveloppes zijn klaar, maar ik kan niet verder totdat mijn verloofde alles getypt heeft... En hij schiet maar niet in gang. Trouwkleed wordt volgende week eerste keer gepast, tezamen met proefkapsel en make-up. Dan worden ook de schoenen gekozen. Ringen zijn bijna klaar, enkel nog de diamant en de gravering. Proefmenu zit er ook op en goedgekeurd :-) Deze zaterdag ga ik met de volwassen bruidsmeisjes op stap voor hun kleding, de week erna met het jongste bruidsmeisje. Nu gaan we ook in gang schieten voor de vrijzinnige viering, want daar is nog niets van gekomen. Traiteur voor de receptie is geregeld. Ik zoek wel nog een ceremoniemeester, iemand die dat wil doen uit de vriendenkring :-) Pfff, al veel gedaan, maar nog veel te doen! Maar nu komt het echt in een stroomversnelling!
|
|
Elke
4-5-2013
|
31-1-2013 14:08:08
Hier ook een 4mei bruidje!
Wat is al klaar: - Gemeentehuis (enkel nog bespreken) - Bruidsjurk, schoenen en juwelen - Kostuum en schoenen (enkel nog das en gilet zoeken) - Resto voor 's middags - Zaal voor 's avonds (wel nog details gaan bespreken in februari) - Fotograaf en een videograaf voor de ceremonie - DJ - Uitnodigingen zijn verzendklaar - Tafelnamen zijn opgemaakt, maar moeten we nog printen en afwerken - Ringen zijn bij de juwelier
Wat nog doen: - ceremoniewagen voor ons - proefkapsel en proefmake-up - enveloppendoos (ga ik zelf maken) - bruidsboeket - details verder uitwerken (thema en verloop van de dag) - bedankingen voor de ouders - fotolocatie zoeken - ...
Hebben jullie ook die angst dat je iets serieus over het hoofd aan het zien bent?
|
|
Silke
4-5-2013
|
31-1-2013 19:30:54
Ik trouw dezelfde dag en heb net hetzelfde gevoel.. Alles ligt al lang vast maar nu moeten we overal nog eens langsgaan om alles nog eens te bespreken.. Onze uitnodigingen zullen we dit weekend bestellen. Onze misboekjes moeten nog gemaakt worden. Onze bloemen moeten nog besteld worden. Onze ringen ook nog. Uitnodiging, gastenboek, bedankjes bestellen enzo. Alles is al wel in de maak maar nog zo die laatste details.. En zo kan je maar blijven opnoemen..
Maar alles komt uiteindelijk wel goed!! :)
Nog veel succes!!
|
|
Iris
25-5-2013
|
|
|
Valerie
11-5-2013
|
3-2-2013 15:21:43
ik ga het niet opsommen maar heb net hetzelfde gevoel.. de tijd gaat snel, het komt nu echt wel dichtbij en er moeten nog veel prutsen geregeld worden!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|