TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tinka
|
30-1-2013 21:59:16
Een vriendin van mij is zangeres. Van welke regio ben je?
|
|
bella
13-9-2013
|
31-1-2013 5:57:30
Jozefien De Feyter wordt hier vaak aangeraden op het forum, check haar website maar eens
|
|
sanderijn
|
31-1-2013 9:25:28
Bij mij kan je zeker terecht. Contacteer me via tantrijn@hotmail.com groetjes
|
|
Elen
5-10-2013
|
31-1-2013 10:52:37
Hi Sanderijn,
vraagje: hoe zit het dan juist met de begeleiding van je zang? Zorg je zelf voor een orgelist/pianist? Zorg je zelf voor een muziekinstallatie? Op sommige sites van zangeressen vind ik 'een playlist'. Is er steeds een beperking op welke liedjes jullie willen/kunnen zingen? Of kan je alle liedjes gwn aanvragen? Wat is de kostprijs ongeveer van het begeleiden van een kerkdienst?
thx!
|
|
Patricia
|
|
|
sanderijn
|
31-1-2013 19:55:50
Hallo Elen, ik werk als professioneel muzikante samen met andere muzikanten. Afhankelijk van de vraag van de koppels kan de bezetting bij mij variëren van piano-solo over zang met pianobegeleiding tot een bezetting met strijkers, bijvoorbeeld de combinatie viool en cello of strijkkwartet. Afhankelijk van wat jullie dus graag horen help ik indien gewenst bij de keuze van de juiste bezetting. In het geval van zang en piano speel ikzelf piano. Er is inderdaad een playlist bij mij ter beschikking waaruit kan gekozen worden maar uiteraard kunnen jullie ook zelf nummers voorstellen. Voor prijzen, een playlist of gewoon wat meer info mag je me steeds vrijblijvend mailen naar tantrijn@hotmail.com Wel graag duidelijk vermelden: plaats van optreden, datum en uur en de gekozen bezetting. Dan laat ik je snel iets weten. Groetjes, Sanderijn
|
|
Kris
|
31-1-2013 20:42:48