Terug naar overzicht
en wij dan met jou! jeej! ;-)
Voor ons oorkonde 100 dagen, nu gaat het snel gaan !!!
Ook nog :-) ipads tssss...
Ik snap er gene flut van :D
Het homohuwelijk werd tien jaar geleden goedgekeurd Kim :)
Whoopwhoop!!!!Ik vind het gewoon belachelijk dat de dag van vandaag dit in veel landen nog niet kan!! Iedereen is gelukkig op zijn/haar eigen manier!! En een huwelijk is iedereen gegund!!Geniet nog van de voorbereidingen!!
FANTASTISCH!!!!!!! onze drie getuigen zijn homo;de twee van Paul zijn getrouwd homokoppel en één van mijn twee getuigen is ook homo...de andere is hetero.........MAAR DIT JAAR IS WEL BIJZONDER ZE!!!!
Ik deel de vreugde met jou!!! Bij ons staan er nog 120 dagen op de teller :)Ik kan wel niet geloven dat het nog maar 10 jaar mogelijk is dat wij mogen trouwen...Maar als ik dan kijk naar ons buurlanden. In Frankrijk kan je nog steeds niet trouwens als holebi!
Ik ben mee blij! :) Bij ons nog 85 dagen... En maar blijven raden of we allebei een kleed aandoen of niet :p
Wij nog 123 dagen op de teller! Net als Carmen proberen wij de mensen ook te laten gissen en doen geloven ivm onze kledij! ;-)
Bij ons hebben ze echt door da alleen Wendy kleed zal aanhebben... Ik in kleed zou verschrikkelijk zijn !
Dat roept om een feestje !