Nu Online
Momenteel zijn er 437 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelversiering

31-1-2013 7:21:02
lijkt het mischien een beetje goedekoop als je papieren tafellopers neemt voor de tafels te verieren?
Of weet er iemand of je ergens leuke en goedkope tafellakens kunt kopen of huren?
Bedankt alvast

Katja

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1438

jana
15-6-2013
 Meld misbruik31-1-2013 9:22:16

Dat Katja,

Ik vind (maar dat is natuurlijk mijn mening) dat papieren tafellopers er goedkoop uitzien...Toch voor je huwelijksfeest.
Misschien indien je werkt met een traiteur dat die ook tafellinnen en servetten ter beschikking kan stellen?
Of eens kijken op internet waar je dit kan huren. Ik ben volgende website tegen gekomen: http://shop.festarent.be/

Groetjes,

Janatje

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik31-1-2013 9:45:06

ik persoonlijk vind er niks mis mee om papieren tafellopers te gebruiken, in de ava hebben ze ook van die sierlijke lopers, heel mooi..
je moet je trouw regelen naar uw budget, niet naar wat de rest vind...

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik31-1-2013 10:25:47

http://www.mistralhome.com/nl/nieuws/p/detail/de-mistra...
In outlet kan je goedkope tafellakens en lopers kopen als je een feest geeft voor een beperkte kring. Meestal zorgt de feestzaal hier toch voor... Mss kan je navraag doen bij je traiteur of ze daar geen verhuur organiseren?
Mijn mening: papieren tafellopers/lakens is echt tacky en goedkoop.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-1-2013 10:29:12

Je hebt papier en papier. Ik heb met de feestdagen tafellakens gezien die van een veel dikker papier, bijna stof, waren, iets duurder dan papier, veel goedkoper dan stof. Bekijk ook eens de huurprijzen van stoffen lakens.
Als je budget het niet toelaat om iets anders dan papieren tafellakens te nemen, dan is dat zo. Lig er niet wakker van. Zet er iets leuks op, maak er een fijna avond van en dan is dat maar bijzaak!

angelique
8-6-2013
 Meld misbruik31-1-2013 11:17:07

Je hebt idd papier en papier, wij nemen van AVA papierwaren de dikke papieren tafelkleden en tafellopers met een kanten extra loper zoals rebecca zegt goekoper dan stof, duurder dan papier, en in alle kleuren verkrijgbaar ;-)

ik ga ook van de mening uit, wij versieren met ons budget, niet met de gedachte van een ander....

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik31-1-2013 11:30:30

Wij hadden ook gedacht aan het tafelpapier van ava, hebben ook beperkt budget en vonden dit wel goed papier, je merkt het amper dat het om papieren tafellakens gaat. Groetjes

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik31-1-2013 13:03:59

bij ava heb je nu tafelpapier gala en idd je merkt haast neit dat het van papier is ik vind ze prachtig.
Ok iets duurder dan gewone gewone tafelpapier maar volgens mij wel de moeite hoor

ggroetjes sarah

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik31-1-2013 19:18:50

idd dat papier bedoelde ik ook van de ava, is dikker dan papier en als je eraan scheurt heb je ook zo precies stofachtig iets zo
en tafellopers, je hebt daar zo gewone papieren, maar ook zoals da stoffen papier, maar ook zo linnenachtige, in alle kleuren, dus,
en persoonlijk vind ik het zonde om tafellakens te kopen als je ze maar ene keer nodig hebt, dan is dat papieren tafelpapier, toch de ideale oplossing, en met wat versieringen erbij, is het ook heel leuk...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...