TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elen
5-10-2013
|
31-1-2013 9:57:54
Nog helemaal niet zo ver. Sinds vandaag ligt de datum officieel vast. :p BTW, waar bestel je dat eigenlijk? Een trouwkaars?
|
|
jana
15-6-2013
|
31-1-2013 10:06:29
Dag Elen, Je hebt ook nog wat meer tijd om alles te regelen . Wij hebben hem besteld bij de kaarsengieterij in Brugge (aan de St. Salvatorskerk) omdat we graag een tekening van 'Liefde is..' op onze kaars wilden, maar wel zonder de tekst. (Ben echt benieuwd naar het resultaat ) Je hebt ook nog altejee Lalyboo waar ze mooie kaarsen hebben en daar kan je gewoon on line bestellen (want dat ligt ergens in Meise, maar hebben een afhaalpunt in Brugge en Moorsele). Dat is toch al het belangrijkste de datum kiezen (en gemeente en zo vastleggen )... groetjes
|
|
Sarai
1-6-2013
|
31-1-2013 10:33:13
Wij hebben ook nog heel wat te doen : moeten nog voor onze ringen, nog kleding voor bruidskindjes, nog tafelversiering , bruidsboeket, uitnodigingen moeten enkel nog gedrukt worden, er moeten nog foto's voor de tafelindeling gekoze worde. Ook hier nog heel wat te doen dus.
Groetjes
|
|
jana
15-6-2013
|
31-1-2013 10:42:59
Ik herken dat Sarai, Hier staat ook nog heel wat op de planning . Maar nu vind ik het we leuk omdat alles concreter wordt. Want wij hebben al veel dingen vastgelegd, maar die nog moeten besproken worden (zoals de bloemen, muziek, ceremoniemeester,...) en nu zal dat allemaal binnenkort gebeuren . Waar trouw je? Welke thema gebruik je (omdat je spreekt van foto's voor de tafelindeling)? Groetjes
|
|
angelique
8-6-2013
|
31-1-2013 10:59:18
hallo, ik ben ook een juni bruidje :-D
wat wij nog moeten doen zijn de bloemen voor de zaal, de tafel schikking + naamkaartjes. uitnodigingen zijn gekozen moeten alleen nog worden gedrukt (volgende week) ik moet nog een kleedje hebben voor mijn bruidsmeisje, we moeten nog naar de gemeente om ons huwelijk vast te leggen (datum staat al langer vast maar moeten nu nog gaan tekenen) bedankjes moeten wij nog voorzien (keuze staat al vast) bruidstaart (keuze staat vast, nu nog een bakker vinden :p)
feestzaal, vervoer, fotograaf, kapel (zoon word gedoopt in de namiddag) dj, ringen, kleed, kostuum, schoenen voor beide, lingerie voor mij, ondergoed, ringkussen, kouseband, enveloppedoos, gastenboek, versiering, kaarsen, juwelen, menu, ... deze zaken zijn al geregeld ;-)
|
|
Sarai
1-6-2013
|
31-1-2013 11:12:18
Wij trouwen in olen , in een heel simpel zaaltje waar we alles zelf doen van versiering enzo , mijn vriend wilde dat zo. Wij gaan voor de tafelaanduiding grappige foto's van ons zelf gebruike met een tekstje op ofso , moeten dit nog verder uitwerken.
Groetjes
|
|
jana
15-6-2013
|
31-1-2013 11:26:46
Hey angelique, Ik weet natuurlijk niet van waar je bent, maar ik Brugge heb je de taartenateljee (alleen nog maar goeie dingen over gehoord)... Wij moeten nog eens nadenken over de tafelschikking.. Dat hadden wij ook zo gedaan bij de gemeente: de datum al vastgelegd vorig jaar, maar we hebben dan twee weken geleden een brief gekregen dat we nu alles konden gaan regelen en we hebben dat dan ook maar onmiddellijk gedaan . Wat ligt bij ons ondertussen vast: zaal, gemeente, kerk, ceremoniemeester, vervoer, fotograaf, dj, ringen, juweeljes, kleed, schoenen (de mijne toch), kostuum, kostuums voor de suite, lingerie, gastenboek, ringkussentje, menu, thema voor de tafels, trouwkaars, misboekje (moet wel nog eens besproken worden), kleedjes van de bruidskindjes, zanger voor de kerk, rode loper bij m'n ouderlijk huis...(hopelijk niets vergeten) Wel leuk dat je uw trouw combineert met de doop van uw zoontje! Zo wordt het een hele speciale dag! Geniet nog van de voorbereiding! En hopelijk mag het vlug ons dagje zijn en liefst wat mooi weer erbij
|
|
Sarai
1-6-2013
|
31-1-2013 12:17:10
Ey jana jij hebt echt al veel in orde, bij ons loopt het nu wat minder vlot, we hebben juist een huis gekocht dus moete rekening houden met een beperkter budget. Hopen allemaal op mooi weer, maar in juni gaan we daar wel al meer kans op hebben e.
Groetjes
|
|
jana
15-6-2013
|
31-1-2013 13:17:40
Daar kan ik inkomen want er komt toch heel wat bij kijken een huis kopen. Wij hebben al een drietal jaar geleden een huisje gekocht en nu weet je wel wat je financieël aankan. We hebben al wat gespaard voor de trouw (we zijn verloofd van 2011) en onze ouders sponseren ook (zij betalen het avondfeest van de familie, trouwkleed en kostuum) dus zo hebben wij meer budget voor de andere dingen zoals vervoer,... Ook voor de ringen hebben we niet veel betaald omdat we ons "oud" goud hebben ingeleverd en dan betaal je slechts het maakloon en de steenjes die erin komen (zo ging de prijs van 2500 naar 712euro en het overige goud heb ik verkocht en zo heb ik nog 12 euro moeten opleggen voor de ringen). Maar toch vind ik het toch nog altijd schipperen want ik wil een mooie dag, maar niet ten koste van alles. Ik vind een zaaltje wel fijn om in te trouwen, maar ik zou mij teveel stressen om alles in orde te krijgen en ik ben niet echt creatief qua zaalversiering en zo... Dat is ook een leuk idee met jullie foto's: dan kan je zo zeggen samen op stap, samen een glaasje drinken, bij de vrienden,... Inderdaad, de kans is groter op mooi weer, maar je weet maar nooit hé. Ik stond er vorig jaar eens bij stil toen het de 15de juni was en het was echt slecht weer... Hopelijk dit jaar beter...
|
|
Evelien
22-6-2013
|
31-1-2013 13:49:15
Amaai Jana, jij staat er echt al goed voor! Wij hebben nog veel meer werk te doen hoor, ook al dacht ik dat wij er redelijk goed voorstonden ... :-)
|
|
angelique
8-6-2013
|
31-1-2013 14:46:52
Jana,
ik ben van gullegem, niet echt bij de deur ik heb nu een bakker gecontacteerd en hij zal mij zo snel mogelijk iets laten weten of hij het kan maken ;-) ik hoop van wel :D
nu maar uitkijken naar ons dagje!!! inderdaad hopelijk mooi weer, we maken er alvast een stralende dag van!!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|