Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes!

31-1-2013 16:48:56
Hoi hoi!
Hier zijn we nog eens, met 92 dagen op de teller :)
druk bezig met mooie liedjes aan het zoeken voor op het feest zelf, omdat we werken met het thema film zijn het voorlopig allemaal liedjes uit filmsoundtracks.
Nog aan het twijfelen voor onze openingsdans, ofwel:
Aqualung - Brighter than sunshine
http://www.youtube.com/watch?v=bpDNfwIrx1M

ofwel
Turning Page - Sleeping at last (de instrumentale versie gebruik ik om de kerk binnen te komen)
http://www.youtube.com/watch?v=EYzM6vSmb1A

welkeen heeft jullie voorkeur?

Dans met de ouders, daar zijn we ook nog niet helemaal uit.
Ofwel Ben E.King met Stand by me, ofwel The Carpenters met Close to You ofwel Elton John met Can you feel the love tonight????

Onze intrede wordt eerst de intro van het muziekje van 20th Century Fox en daarna Dick Dale met Misirlou, de bekende tune uit Pulp Fiction
Voor de ouders ofwel Indiana Jones theme song ofwel The A Team theme song.
Voor de taart ging ik een mix maken van Mission Impossible, Sherlock Holmes en James Bond theme songs.

Maar dan hé, het liedje om de ouders en getuigen te bedanken...daar vind ik niet echt iets voor...Wordt daar hetzelfde liedje voor gebruikt, voor zowel ouders als getuigen? Hebben jullie nog mooie/plezante liedjes? Wat gebruiken jullie? Wel liefst geen nederlandstalige nummers.

mercikes! :)

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1726

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 16:52:37

La vita est bella heeft ook mooie muziek

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 17:00:11

Voor de openingsdans zou ik de tweede kiezen. Sleeping at last.

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik1-2-2013 9:42:40

Ik vind de muziek van de film Mouilin Rouge ook wel tof, zeker voor op een huwelijk. Your song zeker (origineel van Elton John maar ook in de versie van Ewan Mc Gregor heel mooi). Ik ben al een op een huwelijk geweest waar ze ook het thema film gekozen hadden en dat was toen hun openingsdans!
Ook de mix van All you need is love, I was made for lovin you, Heroes, Up where we belong enz. is heel tof!

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik1-2-2013 10:04:37

@Jente: ik ga mss Your Song (maar dan de versie van Ewan McGregor) gebruiken in de kerk. Maar daar ben ik nog niet helemaal aan uit, want kheb een lijstje van een 10 tal liedjes waaruit ik er maar 3 kan kiezen :p wordt nog moeilijk :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...