Terug naar overzicht
Proficiat met je zwangerschap!En geniet nog maar lekker na van je huwelijksdag. Wij kijken er volop naar uit. Op 17 juni 2005 stappen wij in het huwelijksbootje en ons zoontje is onze bruidsjongen!Groetjes
Hoi Sigrid,Proficiat met je zwangerschap! Dat is echt wel fantastisch nieuws!Wij trouwen volgend jaar op 24/09/05 en als ik jouw berichtje hier zo lees kijk ik er echt al naar uit.Ik hoop dat ik nadien ook zo vlug zwanger zal zijn want dat is echt fantastisch.Veel succes...en vooral: geniet nu maar met volle teugen van je zwangerschap.Groetjes,Sophie
Een dikke proficiat gewenst!!Wij trouwen pas 24 juni 2005 en stiekem hoop ik ook zo snel als jij zwanger te geraken!! GroetjesMieke
Van harte proficiat met je zwangerschap, hoop dat je er echt kan van genieten.Wij trouwen op 6 mei 2005, heb al uitgerekend hoeveel strips ik nog moet nemen van mijn pil...Wel leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn bij wie het snel lukt, ik hoor toch veel van mensen die heel lang moeten proberen.GroetjesTine