Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

100

27-9-2004 11:08:48
we trouwden 22 aug.ll.alles was gewoon perfect,misschien alleen de pastoor die 20 min ver-traging,maar onze vrouwelijke pastor heeft dit goed opge-vangen,hebben ondertussen de foto's gekregen,de receptie met het bandje dat we hadden en de rustige avond met heel lekker eten,we hadden gekozen voor een formule zonder DJ, wat iedereen verwonderde maar achteraf toch kon appreciëren, samen met mijn ouders en de mama van mijn man zijn we daar blijven overnachten en konden we de dag nadien genieten van een overheerlijk champagneontbijt,we keuvelden nog na tot iets na de middag, daarna werd alle geschenkjes en de vele bloemen in de auto gezet en vertrokken we huiswaarts.
tot slot wil ik jullie aan-staande bruidjes nog dit zeggen,probeer echt ontspannen aan deze dag te beginnen en loopt zo door.Geloof niet altijd wat ze zeggen dat je niets hebt aan deze dag, ik heb genoten want rodom waren er die avond 110 mensen die ik heel graag zag.
Groetjes en altijd bereid om vragen te beantwoorden of sfeerbeelden door te sturen.
PS nog ander goed nieuws,van vrijdag hebben we vernomen dat ik 1 maand zwanger ben

sigrid
22-8-2004
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1086

Katiana
17-6-2005
 Meld misbruik27-9-2004 11:14:34

Proficiat met je zwangerschap!
En geniet nog maar lekker na van je huwelijksdag. Wij kijken er volop naar uit. Op 17 juni 2005 stappen wij in het huwelijksbootje en ons zoontje is onze bruidsjongen!

Groetjes

Sophie

Meld misbruik27-9-2004 11:26:46

Hoi Sigrid,

Proficiat met je zwangerschap!
Dat is echt wel fantastisch nieuws!
Wij trouwen volgend jaar op 24/09/05 en als ik jouw berichtje hier zo lees kijk ik er echt al naar uit.
Ik hoop dat ik nadien ook zo vlug zwanger zal zijn want dat is echt fantastisch.

Veel succes...en vooral: geniet nu maar met volle teugen van je zwangerschap.

Groetjes,
Sophie

Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik27-9-2004 12:52:31

Een dikke proficiat gewenst!!
Wij trouwen pas 24 juni 2005 en stiekem hoop ik ook zo snel als jij zwanger te geraken!!

Groetjes
Mieke

Tine
6-5-2005
 Meld misbruik27-9-2004 13:08:23

Van harte proficiat met je zwangerschap, hoop dat je er echt kan van genieten.

Wij trouwen op 6 mei 2005, heb al uitgerekend hoeveel strips ik nog moet nemen van mijn pil...

Wel leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn bij wie het snel lukt, ik hoor toch veel van mensen die heel lang moeten proberen.

Groetjes
Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...