Terug naar overzicht
Hey Iris,Ik zou zeggen koop dat van 4 jaar en laat dat door iemand vermaken. Dan heb je 3 de zelfde.Maar dan moet je natuurlijk wel iemand hebben die dit kan. Of mss moet je het is in de winkel vragen of ze dit kunnen.Tis maar een idee. Of dat ze het van een andere winkelen kunnen laten overkomen...Nog veel succesGroetjes
Ik had het zelfde gedacht als Caroline, ze kunnen dat wel hermaken hoor.veel succes alvast!
Ik zou ook zeggen het laten hermaken... Of eventueel, als het ECHT niet lukt, 3 andere hemdjes kopen? Zou ze toch proberen hetzelfde aan te doen. Maar volgens mij moet dat hermaken toch echt wel lukken hoor. Desnoods niet in de winkel, maar eens navragen bij een naaister. Groetjes en succes!!!
Verschrikkelijk als dat wat je in je gedachte hebt niet uit komt! Ik zou ook eens aankloppen bij een naaister met het groter hemdje. Komt vast goed.
Een goeie naaister kan dat hoor. Ik heb de kostuums voor mijn 2 zoontjes ook al gekocht, weliswaar wat op de groei. De naaister heeft me al verzekerd dat het geen enkel probleem is deze nog wat aan te passen moesten ze tegen september toch nog veel te groot zijn.