TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mioe
22-6-2007
|
22-10-2006 19:55:01
Dag Caroline,
Wij betalen 300 euro voor zanger + gitaar.
Groetjes Mioe 22-06-2007
|
|
Sarah
15-9-2007
|
22-10-2006 20:59:17
Hoi caroline, wij betalen 300 € voor 2 angeressen en gitarist.
Succes
|
|
Nathalie
23-9-2006
|
24-10-2006 12:04:53
Hallo,
Wij betaalden 300€ voor een zanger, zangeres en een pianist.
groeten Nath
|
|
Ann
|
30-11-2006 0:36:11
Professionele prijzen variëren van 75 tot 300 per persoon, dat ligt ver uiteen, maar de kwaliteit ook!! Ik hoor (spijtiggenoeg voor jou misschien, omdat ik de indruk heb dat je heel erg op je budget wil letten, ...) bij de duurdere groep. Bij ons heb je een duo voor 500, een trio voor 700, gospelkoortje+solist+pianist voor 1000, maar er zijn uiteraard al ensemble'tjes die starten met 150 voor een duo. Je moet al veel geluk hebben om dan goede muzikanten te hebben. Dus geef ik je een belangrijke tip mee: Zoek binnen jouw budget (dat moet je uiteraard bepalen!) een groep uit, ga op voorhand luisteren, en beslis dan of je alsnog je budget misschien wat hoger moet plaatsen. Maar ook bij de duurdere: ga luisteren !!! Er zitten zelfs bij de duurdere 'slechte' muzikanten bij, die gewoon een centje willen verdienen aan jullie 'mooiste' dag. Laat je vooral niks wijsmaken. Soms kunnen zelfs amateurs echt goed zijn, hangt een beetje van jullie verwachtingen af. En met wat geluk heb je dan een heel koor voor 150 euro, ... Veel succes, Ann wij bieden muziek op maat (klassiek-pop-jazz-musical-gospel-...): http://groups.msn.com/accolade-com ons eigen gospelkoor: http://groups.msn.com/whitenblack
|
|
Tom
|
20-12-2006 19:24:17
Dag Caroline
Ga zeker ook eens kijken op de site www.imperialbrass.tk . Ik denk dat wij prijs-kwaliteit heel wat te bieden hebben. Contacteer me gerust voor meer info! (alle info op de site)
Vriendelijke groeten, Tom
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|