Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal omgeving ninove

31-1-2013 20:00:55
hey allemaal
wij zijn dus op zoek naar feestzaal omgeving ninove.
favoriet tot nog toe is orangerie les roses in gbergen maar ook de rozerie in aalst en ter oude poste in haaltert lijken mij leuk.

iemand ervaring met een van deze zalen?
alvast bedankt

sofie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1246

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:16:56

Hey, wij zijn ook van de streek en hadden ook orangerie en rozerie op onze lijst staan. Bij de orangerie les roses hadden we niet zo'n goed gevoel toen we eenmaal waren gaan kijken.. (dat is persoonlijk natuurlijk) het is binnen echt rustiek ingericht. We vonden dat de communicatie ook niet zo vlot verliep met Marieke. Ze heeft het echt zeer druk.
In Aalst hadden we dan weer wel een goed gevoel, ook vooral omdat dan echt de hele rozerie voor u is en in orangerie zijn er vaak 2 feesten (tenzij jij het grootste feest zult hebben). Ontvangst bij de rozerie vonden we ook heel goed. Enkel hadden we dan beetje last dat het daar ook zo niet modern was ingericht. De kappel die er ter beschikking staat voor een ceremonie vonden we wel geweldig!

Ben je zelf al gaan kijken?

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:23:48

neen, nog niet.
Ben in orangerie les roses wel al geweest voor lentefeest, en ik moet zeggen was heel lekker en vond het ook zeer gezellig. en pracht locatie natuurlijk.
Maar op foto ziet de rozerie er natuurlijk ook heel mooi uit.
heb jij al enige prijsinfo gekregen? Bij de orangerie heb ik richtprijs van lentefeest menu, rozerie is complete gok.
Heb wel al gehoord dat in de rozerie (als je het een nadeel kan noemen) het dansfeest op de benedenverdieping is terwijl het eten op de bovenverdieping is. maar daar kan ik natuurlijk wederom verkeerd in zijn

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:37:16

Hey, toen wij gingen horen zei ze inderdaaad ook dat het dansfeest beneden was en het diner op de bovenverdieping. Maar dit hing dus af van het aantal bezoekers dat je krijgt.
Je kon dat ook wisselen....
Maar ik vond dat een voordeel omdat je dan wisselt van zaal. Je ziet het hele gebouw zo wel natuurlijk.

Wij hadden ook problemen met mevr van orangerie les roses, zei was enkele keren niet op afspraken die we maakte en dat vonden we dan jammer en brak ons vertrouwen... Maar dat kan bij jullie anders liggen he!

Qua eten zat het wel percies in de rozerie een niveautje hoger, kreeft/krab/oesters/...

Ik heb de prijslijsten van 2012 liggen in mijn mailbox van beide locaties...Als je wilt stuur ik je ze door

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:45:46

ah, zou super zijn.
Toen wij er geweest waren was de menu niet heel speciaal qua ingredienten, maar eerder in hoe het was bereid.
En zoals ik al zei heb ik geen enkele ervaring met de rozerie.
Is het bij jullie een van deze locaties geworden? Of toch maar niet?
Bedankt
Groetjes

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 20:57:50

Hey again,
Nee de rozerie heeft verloren voor het wisselen van de zalen. We waren er zo niet direct voor te vinden. Na lang twijfelen zijn wij voor Kasteeel van Saffelaere te lochristi gegaan. Maar het is daar dringen voor een datum vast te leggen, de onze ligt daar al vast van mei 2012 en toen waren er nog maar enkele vrij in de maanden mei tot en met september.
Heb je een mail adres waar ik het naar kan sturen?

WENDY
27-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:01:57

Hey Sofie ik ben van de streek. En was ook op zoek naar een zaal.
Marieke is er niet meer... die is er vandoor met de kok (die er dus ook niet meer is naar het schijnt) Ik weet dus niet hoe lang het geleden is dat jullie er gingen? Vroeger was alles naar t schijnt tip top.... Sinds augustus niet veel goeds meer van gehoord.
Ik ken mensen die er hun feest geven deze zomer.... afgesproken prijzen in 2012 die nu plots wijzigen en dergelijke....
Het is maar van horen zeggen hoor maar ja je kan er mss toch even beter naar informeren.
Is inderdaad wel een leuke locatie.

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:02:22

wohow, amai is inderdaad precies geliefd dan.
Maar dat is voor ons wel al wat ver, alez niet voor ons maar voor sommige gasten wel.
en emailadres is s_weymeersch@yahoo.com
Alvast bedankt, en geniet ervan!
groetjes

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:05:03

@Wendy
Wij zijn vorig jaar geweest in Mei.
Heb inderdaad ook gehoord dat ze weg is, maar weet nu niet of er veel veranderd is (negatief dan).
Heb jij leuke alternatieven?
Alvast bedankt
groetjes

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:12:19

Hoi,

heb je de lijst gestuurd van rozerie dan. Die van orangerie kun je misschien dan beter zelf opvragen als ik het lees van Wendy! :-)

thanks en nog veel succes met jullie voorbereidingen!

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:14:58

ja dat is wel waar :)
Bedankt, heb het ontvangen. jullie ook nog veel succes en vooral veel plezier!

WENDY
27-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:33:46

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hof ten Eede. Niet vergelijkbaar met de zalen die je al genoemd had hoor. Is eerder gewoon. Heb er op internet ook al slecht van gelezen.
Maar wij gingen er anderhalf jaar geleden naar een trouwfeest en vond het prijs kwaliteit wel correct.
Wij zitten met heel wat genodigden en moesten beetje snoeien in budget. Maar ik vond het eten er wel lekker. Maar geen luxe ... als je begrijpt wat ik bedoel.
Ter oude poste vond ik ook leuk. Daarvan heb ik ook de brochure liggen.
Verder ken ik nog De Croone in Ninove, De Parel Denderwindeke, Krekelhof, De Vos in Outer, Kellenhof in Meerbeke, De Pennelekker in Denderhoutem, De Majeur Roosdaal....

Alles hangt een beetje af van wat je wil en hoeveel volk er moet binnen kunnen he.

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:43:22

Het moet voor mij ook geen 'grand chique' te zijn hoor, integendeel willen wel maar ons budget zegt neen :)
denk dat wij rond de 40man zullen zitten. en het eten moet ook niet echt speciaal zijn, aangezien ik zelf niet veel lust :) tzal nog moeilijk worden denk ik ...

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:43:46

Van het "hof van nassau" te Zottegem heb ik ook al postiefs gehoord, ik denk dat vrienden die van Idegem zijn daar hun trouwfeest gaan houden.
De keuken is daar ook zeer goed!

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:50:56

Inderdaad, vriendin van me heeft daar gewerkt :)
Denk wel dat die eerder werken met grote groepen en aangezien het bij ons maar rond de 40man zal zijn, weet ik niet goed hoe het zit. zou niet willen in een zaal zitten die veel te groot is voor onze kleine groep is zo ongezellig.
Ben net is aan het kijken naar kasteel van Lebbeke lijkt me ook wel mooi.
Natuurlijk voor de ene is het super voor de andere een dikke tegenvaller. beetje geluk mee hebben zeker?

WENDY
27-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 21:58:19

Oeps wij zitten aan 130 volwassenen ....

De Castel in Herne zou ook goed zijn... hebben ook mooie tuin.

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik31-1-2013 22:02:31

ja, bij ons beetje bescheidener :)
hof van Nassau in Zottegem lijkt ook wel nog leuk, en krijgt goeie commentaren...
Man man veeeel teveel keuze :)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik1-2-2013 8:47:35

Hey,

Hier complete fans van Kasteel De Rozerie te Aalst. Wij zijn op en top tevreden over alles. Ontvangst, service, klasse, eten, bereidwilligheid, hulp, prijs/kwaliteit. Ook het wisselen van de zalen waren we bang voor maar daar heeft geen kat zich aan gestoord. De sfeer onderbroken? Helemaal niet. Stijl ... ja dat is ieders zijn smaak natuurlijk. Zoek je iets moderns en strak, dan moet je daar niet gaan. Wil je iets stijlvol zonder enige "stijfheid" en met prachtige service, ga dan zeker eens kijken. Let wel - max is +/- 100 à 110 man voor de maaltijd. Daarboven zou het niet meer lukken om gezellig te zitten in de zaal. Wel voor het avondfeest, dan is het geen probleem om met iets meer te zijn.
Je kan foto's terugvinden van ons feest als je op mijn profiel gaat kijken.
Wil je specifieke vragen stellen, mag je zeker een mailtje sturen paja65@hotmail.com.

Hoe dan ook, geniet van jullie zoektocht, want ook dat kan heel leuk zijn :-).

Groetjes,

Bart en Patricia

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik4-2-2013 11:04:55

Thomas, wil je die prijzen ook eens doormailen aub?
bedankt Emmy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info