TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
7-9-2007
|
22-10-2006 20:52:50
Maar Dominique toch! Je gaat heel mooi zijn op je trouwdag. Daar ben ik zeker van. Met je haar en make up en zo. Iedereen let op het geheel van hoe je eruit ziet en gaat heus niet op je armen letten! Ik ben ook nogal onzeker over bepaalde dingen maar mijn moeder stelt mij altijd gerust dat andere mensen daar allemaal niet op letten, dat ze u zien in het geheel nl. als een prachtige, stralende bruid!!!! Komt allemaal in orde! Ik zou toch ook maar erachter zitten voor uw schoenen dat het zeker in orde komt. Laat ze in de winkel maar denken van u wat ze willen. Jij betaalt veel geld en dan moeten zij er maar voor zorgen dat alles perfect in orde is voor die dag!
Van uw lingerie. Een goede BH mag gerust wat geld kosten. Zit toch altijd beter dan een goedkoop modelletje. En ik vind dat je jezelf toch wel mag verwennen op die dag... Niemand ziet wat je onder je kleed aan hebt, maar het geeft zo een goed gevoel over jezelf. Je voelt je dan sexy en vrouwelijk en dat zal je dan ook zeker uitstralen. En zoveel te plezanter voor uw ventje als hij u daarna mag 'uitpakken'... Hehe....
Groetjes en heel veel succes gewenst!
Vicky 797
|
|
Lieve
1-9-2006
|
23-10-2006 8:49:57
Hey meisje,
Als je niet tevreden bent van de service, kan je je ook niet goed voelen die dag. Als je je niet goed voelt, ga je ook niet stralen en ga je het beeld in de spiegel ook niet mooi vinden...
Ik zou zeggen, sta zeker op je strepen wat betreft je schoenen en zorg dat je tevreden bent van kapsel en make-up. Dan zal je zien dat je het al heel anders ervaart.
Ikzelf ben tot de laatste dag onzeker geweest over mijn kleedje... tot ik mezelf zag staan op de ochtend van mijn huwelijk. Ik straalde en vond mezelf héél mooi.
Het is al veel dat je lingerie gevonden hebt naar je zin, want dan voel je je onder je kleren al zeker mooi.
Veel succes ermee!
Lieve
|
|
Miriam
28-10-2006
|
24-10-2006 9:28:11
Hoi Dominique!
Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel had toen ik de eerste keer mijn kleedje terug ging passen. Ik had het gevoel dat het helemaal niet was wat ik me had voorgesteld en dat het helemaal niet zo goed zat...
Maar toen ik de tweede keer ging, en alle retouches gedaan waren, voelde ik me zo geweldig! Het was echt mijn jurk en ik wou ze bijna niet meer uitdoen :):)
Nu ga ik er nog elke keer eens naar kijken als ik bij mijn ouders ben. Ik kijk er echt naar uit om ze zaterdag de hele dag aan te hebben!
En natuurlijk zijn er imperfecties en ik ben niet van de magerste... Maar uiteindelijk ben ik wie ik ben en wil ik die dag gewoon genieten...
Kijk dus volgende keer eens naar het geheel, en voel eens hoe fijn het is om je droom jurk aan te hebben! Dan zal je dat op de dag zelf ook voelen en helemaal stralen.
Groetjes! Miriam 28/10/06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|