Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste pasbeurt, raar gevoel

22-10-2006 20:45:12
Zaterdag ben ik eindelijk mijn trouwjurk gaan passen, 3 weken later dan voorzien, want er zat een fout in de rok. hadden ze mijn schoenen nog altijd niet, w ant die waren er nog niet. De naaister zei dat de bazin ze was vergeten te bestellen (levertijd is 2weken). Excuseer als ik mijn kleed al in maart besteld heb en de schoenen ook en nu ging ik op 21.10 passen ipv 7.10
k denk dat ik morgen eens ga bellen wanneer die gaan binnenkomen want ze zeiden kom de schoenen op 18 november halen, mr als die dan niet passen? dan kunnen ze geen ander meer passen.En ik heb maat 42.
Toen ik mijn kleed paste had ik echt geen wauw gevoeld, mijn getuige en schoonzus wel, maar ik stond er maar te staan dat de verkoopster zei, lach n u toch eens het zou een van de mooiste dagen van je leven moeten zijn.Dan wilden ze mij een bh met doorzichtige bandjes aandoen, maar dat was echt lelijk, mijn vriendin zei ook van er een zonder bandjes te nemen. Ik bleef maar in de spiegel kijken en dacht, jeetje ik zie er nog zo dik uit aan mijn armen en heupen :-( ze gingen het bovenstuk wat losser maken omdat het nogal strak zat en vandaar spande boven mijn heupen. k durf bijna niets meer te eten, iedereen gaat naar mij kijken en naar mijn dikke armen :-( dat ik denk dat die dag mr vlug voorbijgaat. Volgende pasbeurt ben ik wel al voor mijn proefmake-up geweest en voor mijn kapsel, misschien dat ik er dan wat beter uitzie en mij beter voel. In de namiddag ben ik dan naar een lingeriewinkel geweest en daar heb ik mijn droombh+broekje+jarretelhouder+kousen gevonden, wel voor 190€ slik, maar kom k moet toch mooi zijn voor mijn man dan.
Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 431

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik22-10-2006 20:52:50

Maar Dominique toch! Je gaat heel mooi zijn op je trouwdag. Daar ben ik zeker van. Met je haar en make up en zo. Iedereen let op het geheel van hoe je eruit ziet en gaat heus niet op je armen letten! Ik ben ook nogal onzeker over bepaalde dingen maar mijn moeder stelt mij altijd gerust dat andere mensen daar allemaal niet op letten, dat ze u zien in het geheel nl. als een prachtige, stralende bruid!!!! Komt allemaal in orde!
Ik zou toch ook maar erachter zitten voor uw schoenen dat het zeker in orde komt. Laat ze in de winkel maar denken van u wat ze willen. Jij betaalt veel geld en dan moeten zij er maar voor zorgen dat alles perfect in orde is voor die dag!

Van uw lingerie. Een goede BH mag gerust wat geld kosten. Zit toch altijd beter dan een goedkoop modelletje. En ik vind dat je jezelf toch wel mag verwennen op die dag... Niemand ziet wat je onder je kleed aan hebt, maar het geeft zo een goed gevoel over jezelf. Je voelt je dan sexy en vrouwelijk en dat zal je dan ook zeker uitstralen. En zoveel te plezanter voor uw ventje als hij u daarna mag 'uitpakken'... Hehe....

Groetjes en heel veel succes gewenst!

Vicky 797

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-10-2006 8:49:57

Hey meisje,

Als je niet tevreden bent van de service, kan je je ook niet goed voelen die dag. Als je je niet goed voelt, ga je ook niet stralen en ga je het beeld in de spiegel ook niet mooi vinden...

Ik zou zeggen, sta zeker op je strepen wat betreft je schoenen en zorg dat je tevreden bent van kapsel en make-up. Dan zal je zien dat je het al heel anders ervaart.

Ikzelf ben tot de laatste dag onzeker geweest over mijn kleedje... tot ik mezelf zag staan op de ochtend van mijn huwelijk. Ik straalde en vond mezelf héél mooi.

Het is al veel dat je lingerie gevonden hebt naar je zin, want dan voel je je onder je kleren al zeker mooi.

Veel succes ermee!

Lieve

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik24-10-2006 9:28:11

Hoi Dominique!

Ik denk dat ik een beetje hetzelfde gevoel had toen ik de eerste keer mijn kleedje terug ging passen. Ik had het gevoel dat het helemaal niet was wat ik me had voorgesteld en dat het helemaal niet zo goed zat...

Maar toen ik de tweede keer ging, en alle retouches gedaan waren, voelde ik me zo geweldig! Het was echt mijn jurk en ik wou ze bijna niet meer uitdoen :):)

Nu ga ik er nog elke keer eens naar kijken als ik bij mijn ouders ben. Ik kijk er echt naar uit om ze zaterdag de hele dag aan te hebben!

En natuurlijk zijn er imperfecties en ik ben niet van de magerste... Maar uiteindelijk ben ik wie ik ben en wil ik die dag gewoon genieten...

Kijk dus volgende keer eens naar het geheel, en voel eens hoe fijn het is om je droom jurk aan te hebben! Dan zal je dat op de dag zelf ook voelen en helemaal stralen.

Groetjes!
Miriam
28/10/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info