Terug naar overzicht
idd da kan je doen ja kan ze dan bv al op tafel zetten en kan de dj ofz het afroepen dat het dient voor de openingsdans
http://www.trouwartikelen.nl/bellenblaas-harten-staafje... dat zouden ze dus worden...bedankt Candy voor je reactie...
Ik heb al gehoord dat niet alle zalen graag hebben dat je dit gebruikt en dat de vloer glad wordt erdoor?
Inderdaad altijd goed navragen wat mag en niet mag tijdens het feest, maar een leuk idee is het zeker wel!
Ik heb geen slechte ervaring met een bellenblazen in feestzalen, ik gebruik daarvoor een bellenblaasmachine en geen enkele zaal heeft mij dat al verboden, zelfde met mijn confettishotters, ook hiermee heb ik nooit probleem.De vloer kan inderdaad glad worden als je lang bellen blaast met een machine maar daar komen dan ook heel wat bellen uit maar met de juiste vloeistof is dat probleem ook opgelost.Maar als de mensen zelf moeten blazen zul je niet zoveel bellen produceren en dus zal de vloer ook niet glad zijn.
is mss wel handit om ff na te vragen...merciekes!!!
Mag ik vragen om de typVouten over te slaan, er zitten een paar grote Vouten in mijn vorig bericht
wij vinden dat ook een prachtidee, wij gaan goedkope belleblazen kopen en dan een wikkel omdoen met gepersonaliseerde tekst/foto indien we dat kiezen anders worden het confettishooters maar met rozeblaadjes in ;-)
Hey Angelique,da s ook wel een tof idee...had net in een ander topic iets gelezen over lichtsokjes... (zo van die brrekstokjes die je op fuiven wel eens tegen komt)Wel ons kleur thema wordt rood en heb net een firma gevonden die enkel rode kan leveren en goedkoper dan belleblazen... ;-)Wij geven ook geen traditioneel trouwfeest, wij geven een trouwfuif met hapjes en drnakjes en om 00.00u een kanjer van een ijstaart...t is no ff weg, maar alles zit al in t koppeke zenne...;-)
welke firma is dat dan AN we zijn geintereseerd!
http://www.myfunnycompany.com/nl/ grtjs Ann
thanks
Denk idd ook dat het veel goedkoper kan door gewoon gepersonaliseerde bellenblazers te bestellen