Terug naar overzicht
Wij zorgen dat ze allemaal ten laatste allemaal de duur uit zijn tegen 2 maand voor de trouw (dat is voor ons dus voor maart). Momenteel ben ik al bezig met de uitnodigingen uit te delen.
Normaal gezien is het 2a3 maand voor de trouw, maar als je ervoor natuurlijk mensen tegenkomt die je niet veel ziet, kan je ze beter al afgeven dan daarna nog moeten op te sturen met de post.
Wij gaan ze 2 maand voor de trouw versturen, begin maart dus...
de etiquette stelt 6-8 wkn. ;-)
normaal 6 weken voor de trouw ma wij zullen ze 2 maanden voordien versturen.
Wij gaan nu een jaar op voorhand al een Save the date card sturen :D voor de zekerheid hehe :P en dan een 2 tal maanden op voorhand :D
ik ben nu save the date kaartjes aan het rond sturen omdat er in dat weekend hier in de streek redelijk wat te doen is. en om te voorkomen dat de helft niet komt stuur ik deze nu al dus 5 maand voor ons huwelijk. de uitnodigingen ga ik 8 weken voor de datum versturen. Deze moeten nog gemaakt worden dus tis afwachten. Er moeten nog foto's genomen worden en willen wachten op wat beter weer hiervoor.
Allemaal bedankt voor de reacties,ik ben er al uitgekomen dat ik ze mag beginnen uitdelen midden februari,grtjes