Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleurencombinaties

1-2-2013 17:35:17
Hi people,

wij zitten al vrij ver ... kleed ligt vast, feestzaal is ok , dj, fotograaf en vervoer zijn ook al gereserveerd ... Nu keken we naar de nieuwe collectie uitnodigingen en vonden we een prachtige kaart. Helaas komt de kleur niet overeen met de kleur van mijn kleed.

Is het zo dat je je tafeldecoratie afstemt op je kleed? Want dan moeten je menu's daar bij passen en kan ik dus in mijn geval de kleur van mijn uitnodiging niet doortrekken ...
Of trek je voor de tafeldecoratie de kleur van je uitnodigingen door en kijk je niet naar de kleur van je kleed?

help plz :-)

Anneleen
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 669

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik1-2-2013 17:50:35

hey bij ons is alles het zelfde als men kleed in men uitnodegingen komt het groen erin onze tafels krijgen groen met grijze bekleding en het feestregelement is zoals de uitnodegingen kan je de kaart niet van kleur veranderen grts

Elke
1-6-2013
 Meld misbruik1-2-2013 19:04:59

Hey,
Mijn kleed komt ook helemaal niet overeen met de uitnodigingen hoor, maar dat vind ik helemaal niet storend... De kleur van de uitnodigingen (bordeaux-paars) + de afbeelding van de uitnodiging komen wel terug in onze zaal (de kleur komt terug in het tafellaken en de algemene versiering en de afbeelding komt terug op een groot spandoek). Dus ik zou gewoon de uitnodigingen kiezen die je mooi vindt en daar de decoratie van de feestzaal op afstemmen :-)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 19:48:24

Het lijkt mij dat je gasten daar niet mee bezig gaan zijn. Fijn als het plaatje klopt voor je maar niemand zal daar commentaar op hebben. Uiteindelijk is het geen verplichting om alles op alles af te stemmen. Kies gewoon wat je graag hebt!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:05:11

Ik vind niet dat de uitnodigingen bij je kleed moeten passen. Wij hebben wel een themakleur afgesproken: rood en dat zal wel terug komen in onze uitnodigingen, menukaarten, ... :)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik1-2-2013 20:52:49

mijn kleur van mijn kleed komt ook niet voor in de uitnodegingen,
Wij doen gewoon de feestzaal het zelfde als de uitnodegingen, we hebben als thema ZEE en op de uitnodeging komt het ook voor en zo trekken wij dan dat ook naar de feestzaal enz

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik1-2-2013 22:17:17

Bij ons passen de uitnodigingen ook niet bij men kleed. We hebben de uitnodigingen gekozen waar we ons zelf het beste bij voelen! en die ook ons weerspiegelen, romantisch, lief en soms beetje gek.

Is dus een kaartje met een puzzelstuk. Als je deze opent zie je een rood hart (bestaande uit puzzelstukjes) met twee witte vakken waar onze namen in staan.
Op de linkerflap en rechterflap staat dan de tekst

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...