Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

2-2-2013 0:29:08
wij zouden beginnen kijken om onze uitnodigingen te ontwerpen, allé niet wij maar mijn neef zou ze ontwerpen.
graag had ik gewerkt met een foto van ons 4 jarig zoontje en als tekst zou ik een beetje de levensloop van onze relatie willen noteren.
wij zijn 14 jaar samen, de dag van ons huwelijk wonen we 11 jaar samen en 4 jaar geleden mochten wij onze kleine deugniet verwelkomen.
ik weet alleen niet hoe je dat een beetje kunt verwoorden zonder dat het een hele brief wordt.
iemand suggesties?

groetjes mieke

mieke
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 536

mel

Meld misbruik2-2-2013 20:57:15

Hey Mieke

Onze uitnodigingen zijn allemaal foto's van onszelf in klein formaat (net of ze komen uit een fotohokje) en op elke foto hebben wij een krijtbord vast, waar telkens iets anders op staat.

We hebben super veel positieve commentaar gekregen en ik ben zelf super tevreden met het resultaat.

Misschien is dat ook wel voor jullie een leuk idee om jullie kindje zo een bord op allerlei leuke manieren te laten vasthouden en daar steeds iets op geschreven. Zodat je je verhaal kan vertellen, maar het toch niet langdradig wordt.

bijvoorbeeld borden met:
getekend hartje met het jaartal in waarin jullie samen kwamen
een getekend huis
'Ikke' (jullie zoontje heeft dat bord dan vast)
'En nu gaan we trouwen'

Misschien help ik je zo wel een beetje op weg, indien je onze uitnodiging eens wil zien, laat dan je email achter, dan zal ik ze mailen.

groetjes Mel
en nog veel succes!

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 12:37:25

dank u wel mel voor de tips.
als je wil mag je je uitnodiging eens door sturen.
mieke2007@hotmail.com

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 23:16:16

dank u wel mel om je uitnodiging door te sturen!
groetjes mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...