Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben gekozen voor de Lozen Boer. Wij vonden de zalen zeer mooi en gezellig ingericht. Ook het eten zou zeer goed zijn, net als de bediening. Ik denk inderdaad dat beide feestzalen aan elkaar gewaagd zijn. Toevallig ken ik iemand die vorig weekend nog naar een feest is geweest in Hof Ten Damme. Er waren 190 gasten, en ze zei dat iedereen gelijk zijn eten had en dat het zeer lekker was. Bovendien zou de zaal ook heel gezellig zijn. Nog veel succes met je keuze, het is niet gemakkelijk!Veerle29/09/2007
Hey! Wij twijfelden ook tussen die twee en wij trouwen op 5 mei in Hof ten Damme...
Dank aan Veerle en Tine voor jullie reacties. Tine, wat heeft er bij jullie de doorslag gegeven om toch voor HTD te kiezen?
Hey Sandrine,Wij hebben gekozen voor Hof ten Damme omdat we het er een persoonlijker aanpak vinden. Je bent die avond ook het enige feest, in den Loozen boer zijn er 2 per avond. Ik heb ook al horen zeggen dat je bij den Loozen Boer pas laat klaar bent met eten (1-1.30h geen uitzondering) En ik vond de zaal iets gezelliger + de tuin mooier. Qua prijs komt het ongeveer gelijk uit denk ik.Wij hebben uit onze kennissenkring al zeer gede dingen gehoord over Hof ten Damme en dat heeft voor ons de doorslag gegeven. Succes met de keuze!! Laat je ons weten wat het geworden is?Groetjes!Tine05 05 2007
ok, we laten jou zeker iets weten, en wensen jullie alvast een héél lieve & gelukkige dag toe op 5 mei!
Hey!Toch even reageren op het berichtje van Tinne. Ik denk niet dat het feit dat er 2 zalen en dus ook 2 feesten zijn voor een probleem kan zorgen. De lozen boer is zeer professioneel en ik ga er dan ook vanuit dat we van die andere feest geen hinder gaan hebben. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met het eten in Hof ten Damme, maar over de Lozen Boer heb ik enkel nog maar reacties gehoord in de trant van "subliem". Ook de service is gewoon perfect. De zalen zijn ook heel gezellig. Wou dat toch even kwijt.Veerle29/09/2007