Terug naar overzicht
Hey,Ik trouw niet in februari, maar volgens mij kan je ook in augustus of september 2007 nog kiezen. Een aantal winkels hebben dan wel al kleedjes van de nieuwe collectie binnen. Zo heb ik mijn kleedje van de nieuwe collectie van 2007 in juni 2006 al gevonden.Natuurlijk kan je bij de collectie 2007 ook al eens kijken of je uw zin vindt.Groetjes, Sissi
Hi Vicky, Ik trouw ook in februari (2007) idd een lastige periode om een jurk te kiezen. ik heb,na enkele bruidswinkels te hebben bezocht,besloten om mijn jurk te laten maken door een ontwerper en ik heb hier nog geen spijt van gehad. Je kan eigen accenten leggen, kleuren kiezen etc, en de ontwerper heeft zicht op wat volgend seizoen zal brengen. Nog een pittig detail mijn droomjurk uit het seizoen 2006 zou me maarliefst 800 euro meer gekost hebben! Met dat geld kan jij vast ook iets leuks doen. Ik in ieder geval wel!GRTZ Rebecca
Ik trouw in februari 2007. In augustus heb ik mijn trouwkleed gekocht. Er zijn dan al winkels die enkele kleedjes hebben voor het volgend jaar. Groetjes