Terug naar overzicht
Das volgens mij een geweldig gevoel. Bij ons gaat dat ook super moeilijk worden. Kevin vind iets anders mij dan mij. Hij heeft wel gezegd gehad dat ik ze mag kiezen maar wil ook wel ne ring dat hij ook mooi vind aangezien hij die ook wel moet aan hebben buiten op het werk. Pfff Ben benieuwd. En hoe zine ze eruit??Groetjes
geloof mij ik kan me moeilijk inbeelden dat er een moeilijkere jongen rondloopt dan de mijne hihi.Ik wou breed en ruw, hij wou strak en smal.Uiteindelijk gingen we zelfs met een koppelring naar buiten (dus ringen die bij elkaar horen) al dachten we bij begin van zoektocht al goh dat gaat nooit lukken hoeft ook neit als ze maar beetje bij elkaar passen.Het zijn zilvere ringen bij hem met 2 strakke lijnen erin, de mijne hebbe fijne lijntjes en 2 steentjes en komen toch ruw genoeg over (ja uitleg is zo moeilijk en op foto's moet je nog paar maand wachten vrees ik)ik kan enkel aanraden eens binnen te springen bij Gerda de vrij als je in antwerpen bentgroetjes
Congrats Sarah! Wij zijn vorige week ook onze trouwingen gaan kiezen. Ik ga de diamanten van mijn mama haar trouwring gebruiken in die van mij! Van emotionele waarde gesproken :) Ik kan niet wachten om ze te zien.
wauw charlotte dat is inderdaad wel kei mooi en specialIk tel ook af hoor de dag dat alles bij elkaar komt SPANNENDnog 180 dagen se ;)Dikke zoen