Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoera!!!

2-2-2013 19:24:37
Eindelijk, een grote last valt van onze schouders...
We vonden onze ringen!!!

Nergens vonden we ringen naar onze zin zelfs niet als we niet naar de prijs keken maar vandaag zijn we in Antwerpen naar mijn nieuwe heldin Gerda geweest en jurgen en ik vonden daar 2 prachtringen (en ruim binnen ons budget hoera).
Gerda was dan ook nog eens een super toffe madam met een engelengeduld aah ik ben zooo blij!!!

Dikke zoen voor iedereen se,
sarh

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 672

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik2-2-2013 20:24:27

Das volgens mij een geweldig gevoel. Bij ons gaat dat ook super moeilijk worden. Kevin vind iets anders mij dan mij. Hij heeft wel gezegd gehad dat ik ze mag kiezen maar wil ook wel ne ring dat hij ook mooi vind aangezien hij die ook wel moet aan hebben buiten op het werk. Pfff Ben benieuwd.
En hoe zine ze eruit??

Groetjes

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik2-2-2013 21:20:30

geloof mij ik kan me moeilijk inbeelden dat er een moeilijkere jongen rondloopt dan de mijne hihi.
Ik wou breed en ruw, hij wou strak en smal.
Uiteindelijk gingen we zelfs met een koppelring naar buiten (dus ringen die bij elkaar horen) al dachten we bij begin van zoektocht al goh dat gaat nooit lukken hoeft ook neit als ze maar beetje bij elkaar passen.

Het zijn zilvere ringen bij hem met 2 strakke lijnen erin, de mijne hebbe fijne lijntjes en 2 steentjes en komen toch ruw genoeg over (ja uitleg is zo moeilijk en op foto's moet je nog paar maand wachten vrees ik)

ik kan enkel aanraden eens binnen te springen bij Gerda de vrij als je in antwerpen bent

groetjes

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 1:36:36

Congrats Sarah! Wij zijn vorige week ook onze trouwingen gaan kiezen. Ik ga de diamanten van mijn mama haar trouwring gebruiken in die van mij! Van emotionele waarde gesproken :) Ik kan niet wachten om ze te zien.

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik3-2-2013 13:47:36

wauw charlotte dat is inderdaad wel kei mooi en special
Ik tel ook af hoor de dag dat alles bij elkaar komt SPANNEND
nog 180 dagen se ;)

Dikke zoen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...