Terug naar overzicht
Op de meeste trouwen dat ik al geweest ben, kregen we wel een bedankje. Maar ik zou het persoonlijk niet erg gevonden hebben mocht dat niet zo geweest zijn. Als je achteraf een foto stuurt vind ik dat ook mooi. Dan denken die mensen zoveel tijd later nog eens terug aan die dag :-)
Hey Sofie!Volgens mij is dat echt niet verplicht hoor Iedereen doet daarmee wat hij wil.Wij doen het wel (iets van 1 a 2 euro ongeveer) omdat we niet willen dat de mensen met lege handen naar huis gaan, maar als jij dat niet wil, moet je dat zeker niet doen vind ik.Het is jouw huwelijk en dan doe je wat jij (en je ventje) willen e
Goh ja 't is niet dat ik er tegen ben hoor Maar ik wil dan weer iets speciaal.. Anders dan anders.. En zoiets vind ik dan niet, of is al redelijk duur.. Ik weet het dus nog niet goed.. Maar kheb nog wel tijd om erover na te denken
Wij geven ook iets klein mee met de gasten , maar wij gaan achteraf wel geen foto sturen. Dit is wat jij zelf wilt e, ben ook al naar trouw geweest waar geen bedankjes gegeven werden en vond dit helemaal niet zo raar. Jij trouwt jij moet doen waar je je goed bij voelt e. Groetjes
Wij geven op de avond zelf een bedankje om achteraf geen foto meer te hoeven sturen. We doen zelf weinig met die foto's als we er één krijgen en zijn er ook niet op uit om een foto van onszelf aan iedereen te sturen, maar da's natuurlijk persoonlijk. Wij hebben gekozen voor een flesje wijn met een kaartje bij zodat de mensen er ook echt iets aan hebben. Wijn drinken de meesten wel op en als ze er echt niet zot van zijn dan kunnen ze er nog iemand anders een plezier mee doen.Bij ons worden bedankjes meestal niet gedaan en ik vind dat zelf ook helemaal niet erg als ik er geen krijg. Er wordt ook vaak geen foto meer achterna gestuurd.
Wij sturen achteraf een bedankkaart met foto. Uiteindelijk denk ik dat qua prijs, bedankjes of fotokaarten wel op hetzelfde neerkomen. Wij zitten met het feit dat sommige mensen dubbel gevraagd zijn op receptie en avondfeest, dus wnr bedankjes uitdelen...Van alle huwelijken die wij hebben meegemaakt, hebben wij geen enkele bedanking meekregen, maar achteraf een fotokaart aangekregen.Geloof mij, de meeste mensen gaan toch wel een beetje of al dan niet serieus tuureluut naar huis en denken echt niet aan dat bedankje hoor.Als wij nu echt een verschil hadden in dag- en avondgasten, dan hadden we waarschijnlijk een bedankje gegeven op de dag zelf. We willen vermijden dat dubbele gasten 2 bedankjes meenemen en dat we het risico lopen om te weinig bedankjes te hebben.
Tot nu toe zijn bij ons bedankjes altijd kaartjes of foto's geweest.Nooit iets op het huwelijk zelf, maar altijd iets dat nadien verstuurd werd.Op het huwelijk zelf krijgen de gasten toch al eten en drinken en muziek en dergelijke?
Wij twijfelen ook nog. Mijn vriend vind dat niet echt nodig + hij steekt liever zijn geld in andere dingen voor de trouw maar ikzelf vind het wel leuk.. :) Nu denk ik misschien om toch iets klein te geven van max. 2 euro/per koppel.
op een trouw moet maar een ding vind ik en dat is jullie eigen zin doen.wij gaa nwel voor bedankje maar voroal omdat ik het zo origineel vond en best nog betaalbaar gehouden kan worden.Wij gaan voor koffiepads : Bedankt kom snel eens op de koffie.groetjes sarah