TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ne
28-9-2013
|
|
|
Ne
28-9-2013
|
2-2-2013 22:59:28
Ik zie dat ze hun eigen kleedjes maken? Hoe is de kwaliteit? Welke andere winkels was je al geweest? (Om de vergelijking te maken) Wel leuk seg voor zo`n budget!!
|
|
krista
9-8-2013
|
3-2-2013 1:22:55
@ Ne, Ik ben er ook geweest, ik weet niet of ik mij mag moeien maar ik heb mijn kleedje er niet gekocht... Ik vond de kwaliteit dunnetjes.. Ik heb mijn jurk uiteindelijk gekocht bij Youniek in Turnhout. Mss kan je beter zelf gaan kijken en oordelen want ieder's mening is anders he ;-) Veel succes in je zoektocht. Groetjes, Krista
|
|
Nadia
5-10-2013
|
3-2-2013 14:10:30
ik ben bij Lieben in Genk geweest, bij Le Chapeau in Bree en bij Chrandels dus!
Bij Chrandels hebben ze ook op maat gemaakte kleedjes die ook 1200 euro en zo kostten, maar evenzeer kleedjes uit de avondcollectie in het wit waaraan je niet ziet dat het geen bruidskleedjes zijn. Enige verschil is dat het machinegemaakte kleedjes zijn, de duurdere zijn wel handgemaakt.
Inderdaad, de kleedjes die ik bij Le Chapeau heb gepast waren zichtbaar beter van kwaliteit, maar voor mezelf heb ik de redenering gemaakt dat de kwaliteit voldoende is voor die ene dag dat ik het aan ga doen en vooral omdat het grote voordeel eraan vasthangt dat we nu wel op z'n minst een paar daagjes met z'n twee er tussen uit kunnen...
Afwegen dus waar je prioriteiten liggen! Als je inderdaad op zoek bent naar je absolute droomjurk, er al jaren van droomt of het je niet uitmaakt hoe duur het is... dan kan je best ergens anders gaan kijken, denk ik!
Voor mij is dit ideaal, gezien de financiële omstandigheden :-) Als ik er niet naar moest kijken, had ik het andere kleed gekocht... Nu ben ik al lang al heel blij dat we er met z'n tweetjes tussen uit kunnen na de trouw!!
|
|
Ne
28-9-2013
|
3-2-2013 21:49:08
Ik volg uw redenering, Nadia. Bedankt vr de tip!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|