Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent, maar Anne-Sophie.be is een leuke winkel met avondkledij voor niet te veel geld...
Hallo , Als moeder van een bruidje kan ik Tamara gelijk geven .Ben verleden week naar Anne-Sophie geweest in Brasschaat om te gaan kijken voor de suite Grote winkel met heel veel keuze , van alledaagse kleding vooraan in de winkel , tot suitekleding achteraan in de winkel .De suite kleding hangt per kleur . Ikzelf had een droom van een kleedje gezien in de bruidswinkel waar mijn dochter haar bruidskleed gekocht had .Maar als ik de prijs te horen kreeg , dit was er echt over .Bij Anne- Sophie een bijna vergelijkend kleedje gevonden voor een vijfde van de prijs dat ik in de bruidswinkel gezien had .Het was een beetje nipt , dus dat was wel spijtig , ze hebben spijtig genoeg enkel de maatjes die er hangen .Maar elke maand komt er een nieuw deeltje binnen .Ben er van overtuigt dat ik het daar wel zal vinden . En supervriendelijk personeel , die hun vak zeker kennen . Dus met regelmaat eens binnenspringen .Veel plezier Groetjes