Terug naar overzicht
ik zou voor iets heel simpel gaan, gewoon een zilveren ketting met een parel of diamantje aan.
Ik zou ook iets heel simpel nemen of zelfs helemaal niets.. Persoonlijk zou ik met een kleedje dat bovenaan steentjes heeft en dicht gaat in de nek geen ketting aandoen.Ik vind een ketting heel mooi als het een strapless jurk is..Wanneer ze dicht gaat in de nek vind ik een ketting iets minder mooi erbij.. Maar dat is volledig persoonlijk natuurlijk!
Ik ben het eens met de dames hierboven. Ik zou geen ketting aandoen omdat je het effect van de steentjes zal wegnemen door de ketting. Ik heb een kleed met 1 schouder en mijn vriendin zegt dat ik ook geen mag aandoen omwille van het effect van die ene schouder en ze heeft wel gelijk vind ik.
Ik zou ook helemaal niks doen.. Dat word teveel denk ik ivm de bling bling op je jurk daar gaat al alle aandacht naartoe dus een ketting vind ik ook niet nodig beetje zonde ook! ( ook persoonlijk hoor;)
Ik zou ook niets aandoen van ketting. Gewoon mooie oorbellen en armband maar niet nog eens een ketting. Anders is het misschien te.
Ik volg dezelfde mening als Katrien en Anieke, ..