Terug naar overzicht
Hoi Freya,Surf maar eens naar www.bruiloftsite.nl Daar kan je gratis en op een heel eenvoudige manier een mooie site in elkaar steken. Veel succes ermee!Groetjes,Kirsten 09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
heyzelf heb ik geen website, maar je kan die aanmaken bij www.forum.trouwen.com daar kan je dan je gegevens invoegen en zo een website maken.groetjes nadia
hoiOok wij zijn op 11/08 getrouwd maar dan wel in 2006! Onze website heb ik gemaakt bij www.bruiloftsite.nl en het is zeker niet moeilijk want ik was een leek wat PC betreft en ik heb hem helemaal alleen in elkaar gestoken!Er zijn ook heel veel mogelijkheden via die site. Een echte aanrader!Debrareeds 73 dagen getrouwdhttp://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
De onze is ook van bruiloftsite.nlHet wijst echt zichzelf uit, supertof om te doen.Ik zou zeggen, probeer maar, je zal zien dat het je lukt!groetjesKatrienwww.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl
Hoi iedereen,Alvast bedankt voor jullie tips.Als de site zo goed als toonbaar is, zet ik wel een melding op de forum, dan kunnen jullie ook eens bij ons komen kijken.GroetjesFreya11.08.2007