Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen gekozen

3-2-2013 15:14:52
Weer een belangrijke stap gezet en weer iets dat we van ons lijstje kunnen schrappen.
Gisteren zijn we eens gaan snuisteren bij ons in Antwerpen, op zoek naar DE ringen.

Eerst bij 'Slaets' geweest, omdat we wisten dat die heel gekend en normaal ook heel vriendelijk is. De man die ons zou verderhelpen was eigenlijk een kwal! sorry dat ik het zo grof zeg.

Eerst even situatieschets. Wij hadden al wat rondgesurfd op internet en waren via Auro Design uitgekomen bij Traditions, heel traditionele ringen die je zelf kan samenstellen qua breedt, dikte, vorm, met briljant of zonder. Dit vonden wij echt wel super. Onder andere voor het traditionele en omdat ik wel een ring met briljant wil en mijn lieve verloofde zonder.

Volgens de site van Traditions is Slaets er een verdeler van, vol goede moed en vriendelijk zeggen wij dat aan die verkoper, die trok al een gezicht, ging zoeken in de catalogus en vond naar zijn zeggen niets. Hij probeerde ons echter ringen te verkopen van ongeveer € 1000 per stuk, in goud, wat ik echt niet graag zie.

Ik heb het meer voor zilver of palladium (zilverkleurig, maar steviger dan zilver), smaak en keuze zijn onbetwistbaar zegt men he.

Dus uiteindelijk zegt hij tegen ons: Ja het is misschien beter dat jullie bij een andere verdeler gaan kijken, wij kunnen niet echt verderhelpen. Want als ik deze van Traditions moet bestellen zou dit wel een aantal weken (ongeveer 4 a 5) zou duren voor we ze hadden.

Daar stonden we dan, terug buiten. Een beetje beteuterd, maar ja, niets aan te doen. Een beetje verder op de Keyserlei heb je nog een bekend winkel. Orsini. Daar even aan de vitrine gekeken, hebben daar ook Auro Design en Traditions. We zijn daar binnengestapt, zeiden wat we mooi vonden. Werden onmiddellijk verder geholpen door zowel mijnheer als mevrouw zelf. Ringen gepast, onze keuzes correct doorgegeven, ook qua gravering en zo en voila ze konden besteld worden. Volgende zaterdag zouden we ze normaal moeten hebben.

Hoe de ene juwelier de andere duidelijk NIET is. Ben tot nu toe al supertevreden over de hulp van Orsini en kan niet wachten tot volgende zaterdag tot we de ringen hebben.

Ok dit werd een heel verhaal, maar moest het eens van me afschrijven!

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 613

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:18:36

jaa, er zit nogal verschil op service eh... maar blij om te lezen dat jullie dé ringen gevonden hebben - hip hoi!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...