Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weeral enkele puntjes afgewerkt :-)

3-2-2013 15:17:00
Hoi Allemaal,
Zoals de titel het zegt, ik ben terug volop bezig met dingen van mn lijstje af te werken.

Ik heb gisteren "naamkaartjes" gemaakt voor het middagdiner, ik heb kleine confituurpotjes gekocht, deze heb ik gevuld met een mengeling van chocolade pinda's en roze snoepbolletjes. Daarna heb ik er een etiquette opgekleefd met de naam op en dan een strikje rond. Heel mooi, al zeg ik het zelf :-)
Dit gebruik ik dan als naamkaartje tijdens het middagdiner voor de suite.

Vanmiddag zijn we naar Wellens in Herentals geweest voor de kledij van mijn toekomstige, we zagen er tegenop want hij zocht iets casual en is moeilijk in deze dingen :-) Gelukkig toch iets gevonden, een gekleurde broek met een tof t-shirt en een blazer. Enkel nog schoenen en hij is er klaar voor :-)

Volgende to do-puntjes: bedankjes bestellen (al wel gekozen), pakketjes voor de kindjes maken om af te geven aan de kerk (ik heb al doosjes stoepkrijt gekocht, nu nog een snoepzakje eraan), zoeken naar schoenen en lingerie,...

Het zal er sneller zijn dan verwacht, joepie!!!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 612

Sarai
1-6-2013
 Meld misbruik3-2-2013 16:19:19

Die potjes is wel leuk gevonden. Bij Wellens hebben ze ook wel heel veel keuze, mijn vriend heeft daar het zijn ook gevonden. Ik weet wel niet wat hij heeft want ik mocht absoluut niet mee. Groetjes

Flo
19-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 17:30:08

Idd heel leuk die potjes :) en origineel !!!

Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik3-2-2013 21:03:20

Ik heb ze zelf gevuld.
Ik heb de potjes in AVA gehaald, 5 euro voor 10 stuks.
Het lint heb ik daar gekocht, +/- 3 euro en de etiquetten komen ook van AVA ik heb ze dan zelf geschreven.
De pinda's heb ik in Action gehaald (lekker en goedkoop :-) ) en de roze snoepjes bij Kruidvat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...