Terug naar overzicht
Hoi Pascale,Ik ben zelf nog niet getrouwd, maar we dachten aan snoep als tafelbenaming. En dan kleine snoepzakjes maken die ze bij het binnenkomen krijgen. Aan de tafels zelfs een ballon met helium en enkele van die snoepjes. Heb dat ergens op een site gezien en het leek mij wel een tof idee.Voor het thema keuken: misschien kleine deegrollen/spateltjes/.... Weet nu wel niet of dat in ballonnen past :-)In elk geval veel succes ermee! En laat maar weten hoe het ging (kwestie van zelf een beetje praktisch te zijn als we trouwen)groetjes,Karolien09.06.2007
hallo Karolien,Alvast bedankt voor jou reactie.dat met die snoep in de ballonnen vind ik wel tof.Weet je niet meer waar je dat gezien hebt op dine site?Ik zal je alvast op de hoogte houden hoe we het zouden doen.Jij ook als je dat wil.Groetjes
goh, ik denk dat dat op iemand zijn trouwsite was, maar dewelke (heb er al zoveel bekeken). Ik ga eens even op zoek en laat iets weten als ik nog wat vind,groetjes,Karolien
http://www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl/site_foto2... Dus op de trouwsite van Katrien en Philippe, staan aan de tafels zulke ballonnen. Maar der zat dan telkens wat van een bepaalde snoep in. En diezelfde snoep kregen de gasten dan bij het binnenkomen in een zakje.Karolien
Hoi Pascale,Da's onze site ;-)Wij hadden eigenlijk "snoepglazen" gemaakt, een foto daarvan staat ook op de site bij "foto's - allerlei". Per tafel hadden we 2 à 3 van die glazen gezet, met daarin het snoep overeenkomstig het zakje snoep dat de gasten hadden gekregen bij aankomst.De ballonnen waren gewoon de ballonnen van de kerk die nadien naar de feestzaal zijn gebracht om de zaal verder op te vrolijken.Ze staan dus los van het snoepthema, maar al bij al wel een tof effect!groetjesKatrienal 23 dagen mevrouw Sas
hallo Karolien en Katrien,Alvast bedankt voor julle reactie.Katrien ben eens gaan kijken naar jullie site,heel mooi!! Ik en men ventje verlangen al.Ik heb ook op de foto's gezien hoe jullie het hebben gedaan en het zag er geestig uit.Ik zelf heb al eens geweest naar de site van bon bon ballon in Wevelgem en daar kan je snoep laten steken in zulke ballons.ze zouden ze zelfs decoreren in de zaal zelf.Jullie beide hebben ons op een gedacht gebracht en zal jullie op de hoogte houden wat het zal worden.Nogmaals heel erg bedankt en de groeten van Pascale x
Hallo Katrien!!En hoe wisten de gasten dan aan welke tafel ze moesten gaan zitten? Werd dit afgeroepen waar welke tafel stond, of moesten ze gewoon gaan zoeken?Groetjes