TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
3-2-2013 17:17:02
klinkt allebei erg leuk! Ik denk dat jullie vooral moeten afwegen hoe jullie de viering willen; heel intiem / romantisch of vooral leuk / met iedereen erbij...
Als jullie daar echt niet uitraken, zou ik me afvragen wat de familie / vrienden zouden willen; willen ze er ècht graag bij zijn of is het voor een gevoel van verplichting...?
succes!!! :-)
|
|
bella
13-9-2013
|
3-2-2013 17:55:41
Hey Christine, Wij hebben exact dezelfde dagindeling en kiezen ervoor om de mensen een uurtje vroeger uit te nodigen (dus een uur voordat de receptie zou plaatsvinden) zodat ze allemaal kunnen aanwezig zijn op de viering. Als je het liever intiem wil houden, kunnen jullie na de foto's enkel met de dichtste familieleden de viering houden.
|
|
tinne
13-9-2013
|
3-2-2013 22:03:39
Wij doen eerst gemeente met suite en dichte familie (tantes en nonkels) daarna ceremonie in tuin van onze feestzaal kleine receptie en fotos met de suite. hapje eten voor iedereen en wij gaan dan onze fotos laten nemen. receptie voor alle gasten avondfeest groetjes
|
|
Sarra
15-4-2017
|
4-2-2013 11:23:42
Hey meid! Ik zit met hetzelfde dillemma! Ik denk er ook aan om onze ceremonie tussen het avondeten en het dansfeest te doen. Zo zijn alle gasten erbij. Eten doen wij alleen met familie en kleine vriendengroep omdat het anders financieel niet haalbaar is. Maar bij de laatavondgasten zijn er evengoed goede vrienden van me die ik erbij wil. Dus wij denken dus ook aan 's avonds in de tuin. We zouden dat wel niet te lang doen, max 30 minuutjes. Ik wil nu ook niet dat de mensen verveelt gaan geraken...
Ik denk je zelf moet nadenken of er bij de laatavondgasten mensen zijn die je absoluut bij je ceremonie wil. En 's avonds in de tuin tijdens zonsondergang is zoooo romantisch!! ;-)
|
|
shalane
21-6-2013
|
4-2-2013 12:10:27
Wij houden het net na het wettelijk gedeelte. Dit zal rond 13u zijn dat de ceremonie start. Hierbij mag iedereen (suiten, familie, vrienden) aanwezig zijn. De ceremonie eindigt met een glaasje en stopt om 15u. Dan zou iedereen 'weg moeten' en nemen wij de foto's. De mensen hebben dan nog tijd om hun op te maken voor het avondfeest.
|
|
N.
7-9-2013
|
8-2-2013 18:53:22
Wij doen het ook na de wettelijke trouw onmiddellijk, omdat we de ceremonie echt emotioneel als 'onze trouw' zien. We wisselen ook geen ringen uit op het wettelijk huwelijk.
|
|
Christine
28-6-2013
|
10-2-2013 16:48:30
Ok, bedankt voor de reacties! We gaan de ceremonie uiteindelijk na de receptie en foto's laten plaatsvinden, zo blijft het toch wat intiemer en zijn we er zeker van dat iedereen alles goed kan horen en zien:). Voor de gasten die komen vanaf het avondeten gaan we vermelden dat ze eventueel een uurtje vroeger kunnen komen. Op die manier beslissen ze zelf of ze erbij willen zijn of niet. Groetjes, Christine
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|